Sims

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox-Lord, 8 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox-Lord

Xbox-Lord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier de Sims?
    Kopen of niet?

2. masterape

masterape Guest

Ik zal het ff uitleggen voor een mod het doet. Je mag zulke topics niet openen. Dit heten opsomtopics. Je moet gewoon wa reviewtjes gaan lezen en dan het spel kopen wa jou het meesten aantrekt.

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Meld het dan aan een mod, daar is die link voor... Voor Xbox-Lord, ik heb de Sims, het is best leuk! Niets speciaal maar houd je wel een tijdje vast.

4. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MKDA en 10 euro en ik wil graag de sims..

€lp

5. nielzo

nielzo Guest

ik heb hem ook, maar ik kocht een week later burnout2 en ik heb hem sinds toen niet meer gespeeld want nu heb ik wat meer spellen erbij die ver boven the sims uitsteken. als ik jou was zou ik wachten op andere spellen die binnen kort uitkomen, die zijn namelijik veel beter ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2003
  6. nielzo

nielzo Guest

edit: oeps verkeerd

7. Ik zou hem niet kopen. Als je de PC versie hebt gespeelt, is dit niets aan.

8. Maar het is natuurlijk mijn mening.

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom open je nou nou 2 (opsom)topic's?

Dit topic en deze. Dit had ik al gezegd dit is een kwestie van smaak. Vind je het sims concept leuk dan zal je het zelf ook wel leuk vinden. Ik heb het en vind het een leuk spel goed van pc naar x doos overgebracht. Lekkere besturing ik zou het je aanraden maar het is jouw smaak.

10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ga eens naar deze link.
    Hier vind je vast hetgeen wat je nodig hebt. En dit wordt dan idd een opsomtopic. Topics waar men games vergelijken kan wel maar niet dergelijke topics waarin gevraagd wordt of het spel goed/slecht is. (Het is immers een kwestie van smaak)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina