Hallo mensen!
Sinds 30 minuten zit ik hier met een probleem: Mijn harde schijf (20 gig) is ermee opgehouden. Het is als volgt gegaan:
Ik heb de December update gedownload, ging allemaal goed;
Bioshock nog zo'n 45 minuten gespeeld, update, ging ook goed;
Ik zet mijn 360 uit, en kom na een half uurtje weer terug, zet 'm weer aan;
Boem, error code E 68, rood licht in de rechter-onder-hoek.
Ik heb de support geraadpleegd en gedaan wat er werd geadviseerd, tevergeefs.
Microsoft gebeld en met een medewerker gesproken, die mij dus een nieuwe HD opstuurt. Maar hij vertelde me dus dat ik alles kwijt ben: Savegames; Achievements; Downloadable content (Waar ik dus voor gedokt heb); Arcade games, e.d. en dat hier geen vergoeding voor is.
De medewerker meldde me ook nog dat op dit moment Xbox Live er over heel de wereld uit ligt(/lag).
Klopt dit? En is dit jullie misschien ook eens overkomen?
Nog tips of raad zijn érg welkom, want ik ben echt verslagen.
Mvg,
Yabyahoo
Laatst bewerkt: 4 dec 2007