Sinds jaar en dag

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door So1aris, 6 aug 2003.

1. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een starterskitje zit één jaar lang gratis Liven. Na een jaar moet je een nieuw abonnement afsluiten.

Deze thread gaat niet over wat voor slimme marketing technieken microsoft hanteert of zoiets dergelijks, maar gaat erover of men nog gaat verlengen.

Want ik vind dat xbox live vies tegen valt. De spellen zijn wel even leuk om te spelen tegen mensen on line, maar na een tijdje is de lol eraf en dan gaat het spel in de kast en de RJ-45 kabel uit de box.

Ik ga dus aan het einde van mijn abonnement niet voor nog een jaar bijschrijven, omdat ik verrekte weinig speel op live. Ik koop liever een nieuw spel ofzo.

Hoe denken jullie hierover? Gaan jullie wel verlengen? Bevalt Xbox Live!? Of valt het tegen?

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het voor de keertjes dat ik speel veel lol hebben.

en ik heb nu ongeveer al 1,5 maand niet gelived , ivm vakantie en warmte.

maar reken er op dat ik dit jaar nog wel wat avondjes slijt met XBLIVE, en tegen de tijd dat ik moet verlengen , zie ik het wel

ik denk dat ik het wel zou verlengen, voor de dagen en uren lol die het mij bezorgt iig , (ook al is het soms niet al te lang)

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik wel verlengen, Xbox Live bevalt mij zeer goed. Tevens denk ik dat als je besluit je abbonement niet te verlengen toch regelmatig denkt van "had ik nou maar m'n abbo verlengd".

4. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef liever 60 Euro uit aan Live wat ik redelijk vaak speel dan aan een (off-line) spel die ik na een week al weer in de kast gooi, dus ja ik ga zeker verlengen.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nou +/- 50 euro voor een jaar lang gamen? Dat is niet duur. Dus ik verleng het alleen al omdat het niet zo duur is. Bovendien maak ik gebruik van LIVE voor moto gp 2. Ik vind het spellenaanbod voor live wel nog vrij bagger. Maar ja er komen heel veel live games uit dit jaar. Bovendien komt HALO 2 dus dat is al reden genoeg om LIVE te verlengen.

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, ik ga ook zeker verlengen, het bevalt me erg goed, en dan met al die zeer mooie live compatible games in het vooruitzicht kan ik alleen maar wat kwijlbakjes vervangen :D :cool: _O_

7. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik (hoogst waarschijnlijk) niet ga verlengen, heeft ook te maken met de tijd die ik besteed aan het spelen. Ik heb mijn xbox al twee maanden geen spellen meer gevoerd, alleen dvds.

Hoevaak moet je liven, wil het rendabel zijn om nog eens 60 euri op te hoesten?

Ik vind ff Ghost reconnen op Live natuurlijk ook wel leuk, maar ik doe het veel te weinig om er weer €60 voor neer te leggen, en het jaar daarop weer, en weer en meer...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is natuurlijk volledig aan jou. Maar de 50/60 euro die je kwijt bent aan Xbox Live zijn beter besteed dan 60 euro die ik uit zou geven aan een spel. De 150 euro (exclusief thuisgebouwd netwerk om Live te laten werken) die ik heb geinvesteerd in MotoGP vind ík het iniedergeval waard :)

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach kom, 17 cent per dag. Ik heb echt wel veel plezier voor dat geld. Een nieuw spel speel je 2 maandjes en dan gaat het de kast in. Door live speel ik spellen 10x zo vaak. Een perfect voorbeeld is MM3, de singleplayer heeft nouwelijks een replaywaarde aangezien het eigenlijk steeds hetzelfde inhoudt. Racen voor de tijd op is, of voordat de ander er is. En dat wordt saai tegen de klok/computer.
    Maar online tegen andere mensen is het spel heel anders. Tegenwoordig speel ik ook vaak met teams, das heel leuk!

Dus ik verleng hem zeker! En daarbij zullen komend jaar meer dingen downloadbaar zijn (levels, wagens etc).

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, idd MM3 is een duidelijk voorbeeld, ik speel veel over live, maar de singleplayer speel ik niet echt vaak. Gewoon lekker rond scheuren op live, dat is het mooiste wat er is :D

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    tot nu toe speel ik heel weinig op live, wel vind ik het de beste online gaming service op het moment, maar de live games vind ik erg magertjes.. maar ik kijk even of top spin, conker, en halo2 daar verandering in kunnen brengen (die laatste denk ik echter niet, vind nu al nix aan de mp :confused:)

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, zit nog te twijfelen. Op zich staat het sowieso vast dat ik een abonnement op xbl blijf houden, maar wellicht dat ik wel opzeg. Ten eerste voor een betere TAG (want iedereen zit immer te bitchen op G.....) en daarnaast, ach een tweede communicator zal ooit wel van pas komen, ik hoop op nieuwe demogames die ik dan op die manier kan proberen en ach, misschien komt er wel weer zo'n moment met korting ofzo. Maar uiteindelijk zal dat allemaal een overlap van een maand krijgen en zolang zal ik niet zonder xbl willen zitten, dus dat wordt dat misschien toch verlengen.

mX

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ha ha, ik heb die mechassault en wacked eigenlijk nog nooit bekeken :D kom ik net ook pas achter :)

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zal zeker wel verlengen. MM3 is gewoon een ontzettend lekker spel en er komen nog een hoop mooie games aan, voor mij is het die 60 euri wel waard! :cool:

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je sterker vertellen ik heb zelfs mijn x-box aangeschaft voor live. Dus verlengen doe ik zoiezo anders had ik net zogoed geen xbox kunnen kopen. Maar ik vind het in iedergeval geweldig je moet ook maar de goede spellen hebben. Daarom heb ik ook spijt dat ik MM3 heb gekocht, motogp2 moet elke live gamer die van racen houdt aanschaffen en mechaussault is ook heftig om samen met je vriend(en) die amerikanen hun konten te schoppen (ja oké lukt niet maar toch). Het live spel waar ik in iedergeval op zit te wachten is Top Spin dat wordt smullen!!!

16. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik ook mijn abbo wel verleng. Ik vind UC cht, echt tegenvallen, ik denk dat ik misschien via Xbazar eens moet kijken naar een ruil tegen Ghost Recon... maar Mechassault is op zijn tijd lollig, lekker wat chaos, en RTCW.... oh, RTCW. Dat is zo, zo geweldig via Live, echt ontzettend. En superverslavend. Laat staan die nieuwe games, SC: Ghost via Live, SC2 Live, Halo2 live, etc.

17. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind UC de beste game LIVE. Maar ja smaken verschillen.

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ga zeker verlengen, niets is zo leuk om samen (met clan) te spelen in RtCW. En er komen nog een heleboel toptitels aan.

Wat is 50/60 Euro per jaar, ik geef het veel liever uit aan XBL dan een of andere game die je twee weken speelt en dan klaar mee bent.

19. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel of tot eind van dit jaar / begin volgend jaar

want als het zo is dat er 50 live titels zijn aan het eind van dit jaar dan ben ik benieuwd hoeveel mensen er online zijn per game, aangezien dit bij sommige games erg tegenvalt.

20. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Hi... kost het 60 euro per jaar? Vind ik wel veel, anders koop ik nu 80 live pakketten bij de FRS voor 30 euro (of gewoon die van 60, krijg je lekker veel headsets :p), zit sowieso al een jaarabbo bij, kom je stukken goedkoper uit :)

Maar goed... Pap betaalt de kosten (behalve het live pakket zelf :p) :) En kvind het echt heeeeeeeeeeeeeeeel vettttt! Super dat MM3.

- CF -

Laatst bewerkt: 15 aug 2003

Deel Deze Pagina