Nieuwe game van Duiste ontwikkelaar ROTOBEE. In deze game controleer je het leven van Linda en Mike, twee totaal verschillende mensen die een appartement delen ergens in een drukke Europese stad. Hoe ze met elkaar om zullen gaan en of er iets opbloeit tussen de twee is totaal aan de speler. Lijkt mij klinken als een variant op The Sims, maar het zou best eens geinig kunnen zijn. Met als voordeel dat je hier na het versieren ook nog het bed in kunt duiken!! Je hebt de keuze om met 16 verschillende karakters te spelen. Voorlopig komt de game alleen uit in Duitsland en Engeland. En de game is grotendeels gebaseerd op " Big Brother" principe.
de gameplay zit er wel uit als the sims alleen het ziet er veel mooier uit maar die spellen vindt ik altijd zo gouw vervelen.
haha idd echt wel duidelijk sims kloon ja, zelfs dat icoontje in dat praatwolkje maar 't ziet er wel leuk uit hoor maar dit soort spellen gaan bij mij altijd snel vervelen dus als ie in nederland zou uitkomen zou ik 'm niet kopen
ja dit is dan wel net de sims, maar deze in deze "Sims" zitten wel blote tieten lesbische chicks en ze kunnen neuken, oke je mot er van houden, maart ken wel lache gamepie worde