Hey ik zat ff te kijken in jullie cheats sectie te kijken en zag dat jullie soms maar heel weinig cheats hebben en er veel meer bij op kunnen zetten. Misschien is dit een goed idee Maar als jullie er geen zin in hebben is ook goed hoor Kan het begrijpen Maar zo zou de site wel weer vetter worden (Als er meer cheats in zouden komen)
Hm... meeste cheats zijn niet zo betrouwbaar,en alles testen,kunne ze beter een spel revieuwen,al zou ik de cheats wel willen testen voor de spellen die ik heb,maar dat is een andere zaak ,door cheats word ie niet beter,en je kan altijd om hulp/cheats vragen bij de help/cheats sectie
1. cheat is gewoon lame.. het verpest imo het hele spel 2. Je kan als je er echt niet uit komt gewoon je vragen op het forum vragen.. 3. dat zal vast verbeterd worden in xbw 3.0
Ramon is onze cheatposter en doet z'n best zoveel mogelijk cheats te posten, maar ook te controleren op juistheid. Als jullie zelf een ongecontroleerde cheat hebben getest die blijkt te werken dan mail je die hem gewoon... [edit] /me werpt een blik op het forumklokje... Langzaam krijgt DL haar over zijn hele lijf en verandert in een... [/edit]
Als ik een cheat heb getest moet ik dus ramon e-mailen of kan ik ook gewoon het hier neerzetten?Een aparte thread dat heet:cheats gecontroleert?*Just trying to help* ^^
Even alvast over Dead or Alive 3 cheats: Zack's 3e Outfit Niet gecontroleerd Versla 20 tegenstanders in de Survival mode om Zack's Zilveren Outfit te krijgen. heb ik gedaan en het werkte Kasumi's 3e Outfit Niet gecontroleerd Speel de Exercise mode in Sparringsmode succesvol uit om Kasumi's Schoolgirl Outfit te krijgen. Gecontroleert en deed het Ein's 3e Outfit Niet gecontroleerd Speel de Time Attack mode binnen 6 minuten succesvol uit om Ein's 3e Shirtloze Outfit te krijgen. gecontroleert en het moet anders,je moet namelijk 3 bekers krijgen maakt niet uit van wat,brons zilver goud.
Nu doe ik gewoon alles hier Nieuw Einde Niet gecontroleerd Speel Halo uit op het Legendary niveau, als beloning krijg je een ander einde. Gecontroleert en deed het THPS4 Maan zwaartekracht Niet gecontroleerd vul "superfly" in als password Geprobeert maar lukt niet Kwou er meer posten maar moet nu gaan werken Greetz