[Site voor aanbiedingen/koopjes] Jouw mening/idee hierover? (of doe mee!)
Hier op het forum is het al een aantal keren geroepen, d'r loopt zelfs een (onoverzichtelijke) thread hierover. Koopjes/Aanbiedingen en afprijzingen in winkels van spellen van de Xbox. In de thread kunnen we nu vermelden wanneer we een aanbieding gezien hebben bij bart smit of wanneer gcshop een leuke dagaanbieding heeft. Ook staat er wel is bij dat jouw gameshop om de hoek Halo in de aanbieding heeft voor 20 euro. Maar is het nou niet makkelijker om dit centraal op een pagina in te kunnen voeren?]
Wat vinden jullie van dit idee:
Ipv zo'n thread een site waar je je game, de prijs en de plek waar je hem gezien hebt kunt invoeren. Mocht iemand dan een game zoeken, dan kan jij op die game klikken en zo bekijken of iemand hem misschien goedkoper gezien heeft ergens? Dus een soort prijsvergelijker, maar dan alleen (!!!) van aanbiedingen, prijzen die normaal zijn komen er niet op natuurlijk.
Zou dit werken? Als ik kijk naar de thread die erover loopt posten veel mensen een aanbieding die ze ergens gezien hebben, alleen zie ik soms door de bomen het bos daar niet meer. XBW had het erover dat het misschien in V3 komt, maar vinden jullie dit wel nuttig? Op dit moment ben ik namelijk met zo'n project bezig en ik zou graag jullie meningen over dit idee horen!?
p.s. Mods, Ik wist niet goed of dit nou bij internet moest of xbox algemeen, ik denk dat hij hier goed staat.
Tips / Ideeen doorgekregen via PM of deze thread: (geupdate op 4 November
- Mogelijkheid tot zoeken op plaats of winkel.
- Om fraude te voorkomen, IP adres noteren, email adres uniek
- Juistheid controleren van prijzen dmv nabellen naar winkels, bij betrouwbare personen hoeft dit niet
- Samenwerking met Xboxworld (?hoe?)
- Zoeken op postcode
- Zoeken op prijs (resultaat = naam)
- Linken naar reviews op xboxworld.nl? (copyright probleem?)
- Foto meesturen als bewijs?
- Meer??
Laatst bewerkt: 4 nov 2003