op welke site staat ook weer waar je je controller kan modden: *schilderen *lichies achter knoppen *logo laten gloeien/plaatje erachter
Hmm tis misschien een btj ongloofwaardig maar dit was precies de mod waar ik de afgelopen 2 dagen aan zat te denken. Ik denk dat ik morgen ff ergens een ledje ga scoren en aan het prutsen ga.
ik heb het een aantal maanden geleden ook geprobeerd, ik wilde ook het plaatje achter de koepel op de controller veranderen, maar ik kreeg die koeper er niet af :/
Daar heb ik een keer op een site iets over gelezen, en da's idd vrij lastig. Het plaatje zit namelijk aan de achterkant op de jewel (=koepel) geplakt, dus die zal je er eerst af moeten schrapen. Dan moet je hem schuren/polijsten(/wat-dan-ooken) om hem weer doorzichtig te maken en dán kan je er een ander plaatje achter zetten. Wat ik wil gaan doen is een ledje in de jewel zetten door er een gaatje in te boren. Je krijgt dan hetzelfde effect als bij een glowpad. Als het goed werkt ga ik er misschien nog op deze manier een ander plaatje in zetten.
Ik heb mijn controller + jewel open maar nu wil ik 1 of 2 blauwe ledjes in de controllerjewel plaatsen, die aangesloten zijn op de trillers. Naar de "trillers" loopt een zwarte en een rode draad, weet iemand hoe je deze ledjes dan moet aansluiten?? Als ik 5V ledjes koop, moet ik dan nog een weerstandje gebruiken? Ik heb al een aantal sites gezien maar ik kom er niet echt wijs uit! Wie O Wie Kan Mij helpen???
als ik me controller verf, slijt dat dan niet weg na verloop van tijd, dat het zwarte er zeg maar weer doorheen komt zetten
jah weet dat het groen is, maar bedoel, stel je heb een mobiel die veel word gebruikt met van die zachte toetsjes met opdruk, die slijt er ook af, is ook verf