Beste Forum leden, Enige tijd is de xDSL/Cable rouet in omloop van "SITECOM" , enige hebben toch wel problemen met het in en afstellen van deze router, daar om Hebben wij van Keelips getracht om voor alle Sitecom DC-202v5 router gebruikers een eigen site te maken met daarin vele screenshots over en van deze router. Hoe open ik port's , en wat moet ik daarna doen... Omdat het een router is met vele mogelijkheden en ondersteuningen.... Zelfs de leek kan nu éénvoudig de router instellen.... Mocht U problemen hebben, gezien uw X-box live en de router vernemen wij dat graag.... http://members.lycos.nl/keekips ( xDSL/Cable router DC-202v5 infopage) wensen u allen een goed speel plezier. Keelips
zie centrale thread routers dan blijft de kennis centraal ... daar staat trouwens heel veel informatie ook over de sitecom routers
Volgens mij werkt de link prima. De link van Fardo verwijst naar de algemene router thread. Graag daar je vragen posten nadat je even gezocht hebt of er al vaker gelijksoortige problemen en oplossingen zijn gepost. Om de reden die Fardo noemt sluit ik deze draad.