SjaccoClaus' X-Mas Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 7 dec 2010.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

SjaccoClaus' X-Mas Challenge

Duur: 1 maand
    Start: Zaterdag 11 december

[gb]Algemene Informatie[/gb]
    Aangezien ik een ontzettende falende opvolger heb gehad (:+), die niet gezorgd heeft voor een fatsoenlijke opvolger van zichzelf, hebben we al lang geen challenge meer gehad (laat staan maandelijks met een mooi leadboard dat klopt en op tijd is ;))!
    Daar ga ik nou dus mooi verandering inbrengen met mijn jaarlijkse (tweede keer pas, maar toch) X-Mas Challenge :thumbs:!
    Gewoon een gezellig challenge voor in de kerstvakantie waar we weer eens lekker met z'n allen kunnen gaan strijden voor die nietszeggende eerste plek :9! Mijn Xbox staat nog altijd te koop en een nieuwe zal ik voorlopig nog niet kopen, dus ik zal zelf zo goed als niks inbrengen in deze challenge, dus ik hoop dat er genoeg anderen voor mij een achievement of twee willen halen ;)!
    Verder heb ik ook niks om als prijs weg te geven, maar Kerstmis draait ook niet alleen om geven maar ook om gezelligheid en daar gaan we gewoon voor O-)!

TIP Check Xbox360Achievements om te kijken welke achievements je makkelijk kunt halen!

Aangezien het een XboxWorld.nl Challenge is, is het logisch dat je lid moet zijn van XBW om mee te mogen doen. Ook moet je minstens een week lid zijn op de datum van deze post.
    Als je mee doet, graag hier posten zodat we kunnen zien dat je (lang genoeg) lid bent!

Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op onderstaande link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

[gb]Uitleg en Regels[/gb]
    Uitleg en paar regels (LEZEN AUB!):

1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

Verder nog drie opmerking:

Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!

[gb]Joinen en Launch[/gb]

Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De link werkt niet;)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ha dit komt voor mij als geroepen.
    Ik moet nog 5000 GS halen voordat 2011 begint 8).

Alleen ff je link fixen ja.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gefixt! Zat blijkbaar nog per ongeluk een spatie op t einde ;)!

En 5000G kun je in een paar dagen hebben (één dag zelfs als je tijd hebt), dus tijd zat :9!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is mogelijk ja, maar dan ken je mij niet niet.
    Ik heb over mijn laatste 5000g.. Anderhalf jaar gedaan ofzo (!!)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Fuck, je moet gold hebben om te joinen. Die van mij is net afgelopen!
    Heb gelukkig nog een stuk of 5 van die 48-uurs kaartjes liggen:)

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb over mijn eerste 5000G zo'n 3 jaar gedaan :+! Daarna 50.000G in iets meer dan een jaar 8). En afgelopen jaar iets minder dan 4000G.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Lol 1548 dagen 360Voice member.. gaat dat zo snel :+

10. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Hehe, zie je al die lui met 1000+ dagen geregistreerd op 360voice. Kom ik met m'n 220 dagen. Ach, niet dat ik voor de #1 plek ga, maar ik heb wel wat games waar ik nog wel hier een daar wat (G) kan scoren.

Het word dus niet echt een goal om voor plek 1 te gaan, maar meer om mezelf te pushen die achievements te halen.

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als die jaarlijkse X-Mas Challenge maar terug komt Sjacco. \o/
    Moet nog iets minder dan 2500(G) halen voor de Trueachievement challenge van dit jaar. Dus daar ga ik dan maar voor ook.

12. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeeh ik zit erin. :9

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat is idd ook wel een beetje de achterliggende gedachte van de challenge. Je hoeft idd niet voor de eerste plek te gaan, maar gewoon voor jezelf proberen zo hoog mogelijk te eindigen. En om dat voor elkaar te krijgen dwing je jezelf om nog ff die ene paar games te spelen waar je nog wat achievements kunt halen!

@VanDen Een keer per jaar moet me nog wel lukken ;)! En zal ik deze ook traditie getrouw weer vergeten te launchen :+??

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  14. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee

15. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee is de 1e keer dat ik met een challenge meedoe

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Is dit niet gewoon een verkapte manier om je Xbox 360 die te koop staat onder de aandacht te brengen? :+
    Ik game de laatste tijd ook minder. Damn you full-time job!

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Schrijf je in NU! Anders vergeet je het weer. :+

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, done! :cool:

19. Forty

Forty Guest