1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    [gb]Skate. 3[/gb]​

    Game: Skate 3
    Genre: Sports / Freeroam
    Game modus: 3rd Person
    Uitgever: EA
    Ontwikkelaar: EA Black Box
    Release: 11 mei 2010
    Demo release: 15 april

    Xbox 360

    Splitscreen: Nee
    Singlescreen: Ja
    Co-op: Nee
    Aantal spelers: 4

    Xbox Live

    Aantal spelers (totaal): ?
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Guest spelers: Nee
    Splitscreen: Nee
    Co-op: Ja
    Extra's: Downloadable Content

    [gb]Info[/gb]
    [gb]Skate.Create[/gb]
    [yt]BMiNfv1ZQSo[/yt]​

    Skate.Create speelt een grote rol in Skate 3. Het is dan ook een stuk uitgebreider dan in de vorige delen. De graphics creator is ook weer aanwezig.

    Graphic Creator

    Maar dit keer is het veel beter! Je kunt graphics namelijk nu schalen en roteren. Ook kun je ze overal over je shirt, skateboard, pet of als tattoo op je character plaatsen.

    Natuurlijk is er ook weer de Replay Editor met Skate.Reel.

    Skate.Reel Demo
    Skate.Reel

    Nieuw in Skate 3 is het maken van skateparken. Zie daarvoor de video hierboven.

    Skate.Park

    [gb]Video's[/gb]
    Trailers:

    [yt]ddDAweh5DLM[/yt][yt]Dit-Z3scF48[/yt][yt]tWxjZFvYkVE[/yt][yt]8VZPhhRMgbU[/yt][yt]fH99nIV6FaA[/yt][gt]64154[/gt][yt]xhWPSb0XBFU[/yt]​


    Making The Game:

    [yt]oNX-O5EjGsk[/yt][yt]gybb_sSN9G0[/yt][yt]LE6DTAT09m8[/yt][yt]Qx9mGmyx4Bw[/yt][yt]BMiNfv1ZQSo[/yt][yt]8APelz7Io98[/yt]


    Behind the scenes:

    [yt]AJcPRv1uhjM[/yt][yt]F0q2ZGZ-1gk[/yt]


    Daily Clips:

    [yt]U5-WT_jycCg[/yt][yt]N5LD9YZp4s4[/yt][yt]zSktX8uO3Co[/yt][yt]WswJvj4B62M[/yt][yt]cxFps6GMrGU[/yt][yt]VW_qbBN52zs[/yt][yt]dwtrdsHk-KI[/yt]​


    Meer gameplay:

    [yt]IrBiCNHs1_8[/yt][yt]h8L2965dnYs[/yt][yt]PqT-0sZ61x4[/yt]​


    Previews & Reviews e.d.:

    [yt]awNjufFHusg[/yt][yt]OK9LEsPgiGE[/yt][yt]tJN_yIJmKx4[/yt][gt]62812[/gt]​


    [gb]Screens[/gb]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    [gb]Achievements[/gb]
    [​IMG]


    [gb]Box art[/gb]

    [​IMG]

    [gb]De demo[/gb]

    [​IMG]
    Skate 3 Demo Bestandsgrootte: 863 MB

    [​IMG]

    Mijn bevindingen tot nu toe:

    • De demo area is fucking saai. Er is geen reet te doen. 0 vette spots.
    • Hardcore mode is fucking moeilijk. (In hardcore mode is alles realistischer en land je moeilijke flips ook alleen maar als je genoeg air hebt en je de stick precies goed flickt)
    • Er zitten leuke nieuwe tricks in zoals darkslides en underflips (je doet een halve kickflip en dan doe je een late heelflip, of een andere combinatie)
    • De off-board physics zijn verbeterd. Het gaat allemaal soepeler. Je kunt nu ook echt indroppen (dat ie zijn board met de tail op de rand zet en dan in dropt)
    • De algemene physics zijn verbeterd. Alles ziet er wat soepeler uit.
    • Je kunt kiezen tussen high en low camera, en dan met fish eye of zonder.
    • De timer staat op 20 minuten.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij co-op staat nee, maar tellen die online activities niet ook als co-op?

    edit://

    oeps, zie t nu staan bij xbox live :x
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb meteen een mailtje naar EA gestuurd :D Hopelijk doen ze er iets mee. Dan is de franchise nog te redden (heb gewoon even bovenstaande punten in een mailtje gezet).
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben beetje noob in dit soort shit maar, Free roam zoals in Tony hawks underground 2?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat zit er toch al in sinds deel 1 :p
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    das de enige die ik heb ;) dus wist niet zeker :p
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan zelf naar elke challenge skaten, maar het hoeft gelukkig niet :+
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben eigenlijk wel heel tevreden over deel 2, alleen vond ik hem achteraf wat kort omdat ik meer side challenges had verwacht, maar vooral de freeskate activities waren een aangename verassing
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Denk niet dat EA die mails ooit zou lezen, maar toch leuk :p.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zit nog te twijfelen of ik Skate 1 of Skate 2 ga kopen. Voor Skate 3 hoop ik gewoon een nieuwe originele stad (liefst een aziatische stad ala Hong Kong of Tokyo of Kyoto, of een mengeling van dat alles), een toffe realistische physics-engine voor je crashes enzo, en eerlijk gezegd hoop ik dat alle content gewoon standaard meteen in de game zit, of later gratis aangeboden wordt, ipv dat DLC-gemelk.
    Daarnaast gewoon een veel betere character-create functie.

    Eigenlijk ben ik niet ontzettend veeleisend: ik wil gewoon lekker kunnen 'spelen' en plezier hebben in een leuke omgeving met leuke graphics, sound en gameplay.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik ben benieuwd hoeveel vernieuwing erin komt. Skate 2 was al erg goed, maar t.o.v. deel 1 eigenlijk wat nieuwe tricks en opgepoetste graphics.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Daarom wordt ie ook alleen vet als er aan mijn punten wordt voldaan :+ Anders wordt het een beetje afgezaagd. Als ze weer een verandering a la Skate 1 naar Skate 2 doen, dan wordt het een soort Skate 2.5 (of Skate 2 als je Skate 2 als Skate 1.5 telt :+). Maar op zich lijkt me dat mijn punten niet super veeleisend voor ontwikkelaars zijn. Als ze evenveel tijd nemen als ze voor Skate 2 hebben gedaan kunnen ze makkelijk een geheel nieuwe stad maken en al wat ik schreef daarop toepassen. Want eerlijk gezegd vind ik het lijken alsof ze na Skate 1 eerst een half jaar op hun gat hebben gezeten. Want het leek toch wel verdacht veel op Skate OG.
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb ook een tijd zitten twijfelen om Skate 2 in huis te halen. Toen een ander spel gekocht waardoor Skate 2 nog steeds niet in het bezit is. De door jou aan gegeven punten, Dusky, zijn ook de punten die ik graag in Skate 3 wil zien. Al ben ik meer het type dat 98% alleen maar Free Skate doet ipv de challenges/competities.

    Enig idee wanneer Skate 3 koopbaar wordt?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik freeskate ook de meeste tijd hoor. Ik heb er iets van 26 uur over gedaan om de singleplayer uit te spelen :+ En die is wel in een paar uur te doen denk ik.

    Maar Skate 3 zal wel september 2010 uitkomen verwacht ik. Dat is natuurlijk een gok. Maar tussen Skate 1 en 2 zat ook ongeveer 1,5 jaar en Skate 1 kwam ook in september uit. En dit is dan iets langer, maar ze moeten nu wel een nieuwe stad maken (ik neem aan dat ze dat zelf ook wel snappen), dus dan kom je op september uit. Een aardig goeie gok denk ik zelf.

    Ik ga maar weer eens Skate 2 uit de kast pakken. Wanneer komt die DLC uit?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Duurt nog wel een flinke poos, eens kijken of ik van iemand uit de buurt eens Skate 2 mag charteren voor een weekje of 2.
     
  16. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt skate 3 ook weer een exclusive?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weer? De vorige kwam ook gewoon op de PS3 uit. :)
     
  18. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh srry zat met verkeerd spel in mijn hoofd:lol::eek:
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet je wat ook een geweldige toevoeging zou zijn aan het spel? MMO :cool: Maar dan moeten er wel meer customization opties inkomen. Zoals APB het liefst :p
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    dude:emo:
    damn dusky, je bent echt een beetje gek aan het worden.

    Ik vind dat ze gewoon een vette wereld moeten maken met supervette spots. niet teveel megaramps en alles, maar gewoon vette spots.
    Lopen moeten ze verbeteren, of eruit halen. dat was echt kut. Verder moeten ze dit keer een glitch-vrije game maken. Om de minuut heb ik gewoon een vage glitch.
    Mij gaat het allemaal om de spots. tricks zijn er wel genoeg, skaters en skateboards etcetera ook.

    Back to basic.
     

Deel Deze Pagina