1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Koop 'm voor de 360, dan kan je in het super toffe XBW Team! :9 Of breng ik je dan aan het twijfelen?
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee niet echt :9 Zou wel tof zijn though!

    @ Winterbase: Nah, mijn 360 is kaduuk... Daar speel ik niet meer op :) Daarom heb ik nu een PS3
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als mijn park af is zal ik hem online zetten, dan kunnen jullie oordelen of ie geschikt is als team HQ. We moeten sowieso een keer allemaal (in dat park) skaten.
     
  4. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    "Problem Connecting to Ea online service" Ik begin een beetje te ergeren aan de de online service van EA...
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Vet man. Kijk, als ik dit dan zie en vergelijk met de opties van 1 is 3 wel een hele vooruitgang volgens mij? Kan je die beweging die je in het begin doet ook zelf bepalen (dat met je handen enzo?) want het aantal trucs in deel 1 is wel een beetje karig though.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt aardig wat gebaren die je kan gebruiken d.m.v. de d-pad. Zo kan je die rocker's sign doen (of devil's horn :p), een vliegtuig nadoen, 'op je klok kijken', mensen uitdagen etc. Als je nog iets wilt zien, moet je het maar zeggen. Dit geldt ook voor andere mensen. Vraag a.u.b. niet te moeilijke dingen, want ik ben geen pro :eek:.

    E: Dusky, met hoeveel mensen kan je free skaten/online mee gaan?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat free skaten lijkt me echt ontzettend gaaf met een paar mensen... Gewoon bij elkaar trucjes kijken :)
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je eigenlijk 'echte' mensen tegen in Skate?
     
  9. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje,
    heb je ook bij skate 3 zo'n mode dat je moet pleuren ? XD
    net als bij Skate 2?
    en zo ja, hoe heet die mode ?

    alvast bedankt
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, nu is het me wel gelukt om in de juiste Graphics Editor te komen! :D Die andere stond er ook niet meer bij op de site, heel raar. Anyway, heb ze dus gepubliceerd en verzonden naar het spel, maar hoe krijg ik ze in het spel te pakken dan? Wil wel een shirt met m'n team logo er op!
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hall of Meat challenges? Die zitten er inderdaad in.

    Gewoon naar Edit Skaters> Poppetje kiezen > Merchandise > Customizable <kleding stuk> Add Team Logo > Team Logos > Grote 1 kiezen. :D

    E: En het logo verscheen gewoon in mijn menu's waar ik het kon kiezen (bijv. kleding, skateboards etc.)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, moet ik nog eens goed kijken. Had daar al gekeken (waar anders?) maar zag niets staan. Zo nog ff checken dan. :9 Voor het eerst in tijden dat ik zo weinig begrijp van een spel.. 8)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Handplants zijn echt awesome. En met mijn iPod in de 360 is het al helemaal lekker om gewoon rond te skaten.
     
  14. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd het eerste shirt/pet/board/etc:9

    Ik wil morgen wel met Team XBW skaten als jullie zin hebben:)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nog een vraag, om foto's en video's op EA Skate site te kunnen bekijken moet je een code invoeren die rechtsonder op de achterkant van de doos staat. Ik heb echter een promo van XBW, waar die plek van de achterkant witgedrukt is. Ik kan van die optie dus geen gebruik maken... tenzij ik betaal, maar dat is nog niet online.
    Om je op de computer gemaakte logo's te gebruiken, moet je dan ook die code ingevoerd hebben? Want dan gaat het feestje sowieso al niet door...
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een code die je bij het spel hebt gekregen invoeren, althans dat was bij mij zo (Share Skate Park). Toen ik mijn logo ging gebruiken, hoefte ik IIG geen code in te vullen en was ie nog ongebruikt.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Vnv heel even spelen maar :D.
     
  18. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hall of Meat spreekt mij eerlijk gezegt het meest aan bij deze game :emo:
    (niet dat de game niet goed is) maar skaters lekker hard op hun bek laten gaan is dus echt leuk :$

    heb je Hall of Meat bij de demo ?

    ;)
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt maar één Hall of Meat challenge in de demo, waarbij je wordt geleerd hoe je moet bailen (?).
     
  20. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is bailen ? :$
    sorry :p
    dan ga ik ffe demo downloaden
     

Deel Deze Pagina