Goedendag, Wij hebben skate gekocht. Alleen hebben we een probleem. Als we de disk erin stoppen duurt het "readen" heel lang. Als het klaar is staat er op het scherm 'To play this disk, insert it in an Xbox360 system. Het spel zit in een xbox systeem... Wat kunnen we hieraan doen? Groeten.
Misschien een rare vraag maar heeft u wel een xbox 360 en niet de oude xbox. Zo ja dan kunt het best even terug naar de winkel gaan en hem omruilen.
ja het is de 360ik weet het zeker hij is wit en er staat xbox 360 we hebben hem vandaag gekocht. Nieuw. Je heoft me ook gene u te noemen ik ben 15
Je kan dan het beste even naar de winkel gaan en je spel omruilen en als dan je spel nog niet werkt is er misschien iets mis met je xbox, wat je dan het beste kan doen is je xbox omruilen bij de winkel. Maar kijk eerst even of het aan je spel ligt.
Dit probleem had ik met m'n oude xbox, begon met 1 spel en toen steeds met meerdere en uiteindelijk allemaal en toen heb ik een nieuwe gekocht (had geen garantie)
Top . Als je in het vervolg nog vragen hebt kan je in één van de centrale threads in dit gedeelte terrecht. Daar staat alle informatie die je nodig hebt bij eventuele problemen. Daarnaast natuurlijk welkom op het forum ! Aangezien het probleem is opgelost doe ik hier nu een slotje op.