1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders: Spyro's adventure

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 12 okt 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, beetje duur is het wel, maar ach, zolang het leuk is who cares.

    EN in principe valt het nog mee als je op let met wat je koopt;
    starterpack heeft al 3 elementen.
    piratenschip uitbreiding (=extra level) is 1 element

    Ben je al op de helft. In die 3-figure packs zitten 3 verschillende elementen....hoef je er nog maar 1!:9
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is een leukere vorm van DLC. Niet dat ik een verdere neiging heb om alle figuurtjes te verzamelen (zo ben ik nooit geweest; zelfs flippo's hoefde ik niet allemaal :+), maar ik weet wel dat als ik in een winkel erlangs loop sneller zo een figuurtje of adventure pack zal kopen dan eerst Microsoft Points om daarna een level te downloaden.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Groot pluspunt is ook wel dat je deze 'DLC' nog kunt verkopen, echte DLC niet.:+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En als je het poppetje eerst flink omhoog levelt misschien ook nog met winst. :+

    Een level 12 Cynder! Voor maar €50! (zo extreem zal het niet worden, maar toch. Er is potentie... :cool:)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Das zowieso knap; level 10 is de cap.:cool:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daarom is ie ook zoveel waard. :+
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .........:x

    Zoddadelijk even naar de MM effe een figuurtje erbij halen (ga er eigenlijk heen voor Ratchet & Clank all 4 one, hopelijk kan mijn dochtertje die ook meespelen, vind ze leuk om te zien.)
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Mag duidelijk zijn waar Sinterklaas dit jaar mee aankomt voor mijn kids. Spel is van Activision, dus zal wel te veel moeite hebben gekost om het te vertalen naar het Nederlands of ben ik dan te negatief ;)
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vroeger toen de Looney Tunes erop stonden moest ik echt alle flippo's hebben. Toen was ik 10 ofzo, op de basisschool in ieder geval. Dat vond ik wel een toffe rage. Kinderen die voor de supermarkt heel die zak chips over de vloer smeten en alleen de flippo eruit haalden. Ik at tenminste wel eerst die zak op :)

    Nu zijn we honderd jaar verder en persoonlijk zie ik daarom niks in Skylanders. Ik denk ook niet dat het veel succes zal hebben. Maar zou je dit in de tijd van Pokemon en Digimon hebben (dus in combinatie met een tekenfilm) dan zou dit echt groot zijn. Want het concept is goed. Dan zou het ook echt tof zijn om alle Pokemon te verzamelen.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Te negatief:
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Hahaha... Toch hé :)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Voor de kinderen is het leuk, maar persoonlijk vind ik nederlands in games (gesproken en geschreven) totaal niet aantrekkelijk. Er gaat ook vaak veel van de humor in de teksten verloren.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh, dat zeker. Hier meer dan ooit, want er zitten echt grappige stukjes tussen, die in het Nederlands totaal niet overkomen.

    Als ik dan vertaal in het engels weet je gewoon dat je dan meer lacht.

    Ik ga de game ook nog wel een keertje spelen in het engels, zonder de kleine.:+
    (er zitten ook time-chalenges in dus dat kan ik toch beter alleen doen)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet nog steeds aan de echte game beginnen 8) Net wel al eens naar de site gekeken, en dat is nog best geinig als tussendoortje. Paar minigames, je eigen skyland om te customizen.... :+
    En een 'mmo' gedeelte. Waar ik een level 50 zag? :eek:
    [​IMG]

    Als je wilt kun je dus ook de progress qua levels die je online maakt overzetten op je poppetje zodat je op de console ook datzelfde level hebt. Ik denk dat ik dat nog even laat. Wil niet al te snel level 10 zijn (als dat echt de max is...)

    ipv DulleNL maar The Real DulleNL als username gekozen. :+ Snap nog steeds niet hoe iemand nou mijn username kan hebben gebruikt.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vanmiddag ook eindelijk begonnen. En zoals ik (te:+) vaak doe ook gameplay opgenomen. Voor de geïnteresseerde:
    (is allemaal het absolute begin van de game)




    Tot nu toe een leuke game. Easy. Lineair. blablabla. Fun. Lekkere verademing na al die 'gritty' games van tegenwoordig.
    En die Portal werkt ook verdomd goed zeg! Je hebt het figuurtje er nauwelijks op gezet en het wordt al herkend. Heerlijk.

    Oh, en:
    [​IMG]
    Die stem! Kon er in het begin niet op komen, maar nadat ik het eenmaal wist kon ik Joe niet meer wegdenken ipv die ballonvaarder. :+
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    het spel heeft zelfs redelijke cijfers gekregen ;)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat weet ik. ;) De cijfers en positieve impressies hebben me ook over de streep getrokken. Maar ja, het blijft toch altijd even afwachten.

    Door deze game hoop ik (voor de zoveelste keer) op een terugkeer van de 'mascotte' platformers. Banjo, Mario, Crash, Spyro (en nog heel veel). Ik heb 237489x liever een overload van die kleurrijke titels dan al die shooters. :mad:
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Helemaal mee eens. Kameo was dan ook een topper. Crash bandicoot viel helaas war tegen op de Xbox.

    Zie graag neer platformers. Min of meer is Batman ook wel een beetje het verlengde van dit genre.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Bovenstaande gameplay materiaal ziet er goed uit. Met wie speel je samen, de kleine? Of heb ik daarmee één van je gaming buddies beledigd? ;)

    Ik denk dat de 360 meer van dit soort games nodig heeft. Je zag het al aan de tanende interesse voor Gears 3. Hij is ook best snel van de wisselforum hier verdwenen; Gears 3 had zeker niet de impact als die van de eerdere releases.
     

Deel Deze Pagina