1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders: Spyro's adventure

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 12 okt 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er waren toch 2 Crash games op de 360? Ik wil er denk ik toch graag eentje proberen. Liever een middelmatige kleurrijke game dan een goede FPS. :+

    Batman heb ik me laatst heel goed mee vermaakt, en die game hoeft ondanks zijn gritty uiterlijk voor mij niet weg. Zo lang het maar niet de vervanging is van dit genre. :p
    Mijn vaste co-op partner: mijn zusje. (en voor je denkt 'ahh, wat schattig'; ze is 22 :+)

    Zo zonde wat met Rare is gebeurd. =( Al hun games op de 360 vond ik awesome, maar neeee hoor. Microsoft vond het nodig om hun Avatars te laten maken en daarna een minigame collectie.
    Waar is mijn Kameo 2? Nuts & Bolts 2? Viva Piñata 3? (of iets nieuws mag ook, zo lang he maar op die games lijkt)

    Tot die tijd: Skylanders! En alleen al door mijn hunkering naar kleurrijke games zal ik die verdomde poppetjes gaan kopen zodat ik langer over deze game doe.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kameo! Teringzeg, dat is een ondergewaardeerde game! Die heb ik echt met veel plezier gespeelt!
    (toen kon je nog max 600 GS punten scoren, is later omhoog geschroeft naar 1000, maar ik ben blijven hangen op 600 aangezien ik niemand kon vinden om de game in co-op te doen)

    Gister trouwens 3 losse figuurtjes erbij gekocht.
    Ja, dat is duurder dan een 3-pack, maar bij de losse zitten een paar leuke tussen die niet in een combi pack zitten zoals bv Stealth Elf.

    Nu alleen nog maar een Ondood element figuurtje en ik heb alle elementen.:9


    Die Pirate Adventure pack vandaag trouwens eindelijk gedaan (samen met starterpack gekocht); is erg leuk.
    Uiteraard duur als je het vergelijkt met normale DLC-levels (die zijn meestal 15 euro, deze 20) maar toch, je krijgt er natuurlijk wat meer bij; extra character, 2 items (een schatzoeker-zeer handig!! en een extra aanval-handig tijdens boss-fights!) en dat piratenschip (wat het level 'unlocked').
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kameo op 1000/1000 :cool: :+

    Is het een groot level trouwens? Weet niet goed wat ik me erbij moet voorstellen. 1 Chapter is bv tot nu toe niet erg groot in de game.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Tsja, Super Mario Galaxy (2).
    Maarja, jij hebt geen oog voor kwaliteit. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat heb ik wel. Daarom speel ik die game ook niet meer. :cool:

    :+

    Geef mij die game met een normale controller en ik vind het misschien even geweldig als de rest. Maar tot die tijd wordt die game enorm omlaag gehaald door motion controls.
    Nu snap ik best dat er mensen zijn die het met motion controls helemaal geweldig vinden. Dat kan en dat mag. Maar ik behoor niet tot die groep.

    Oh, en die nunchuck... vreselijk!
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Je hebt blijkbaar de game hooguit 3 minuten gespeeld, want 90% van de game is zonder motion controls. ;)

    Maarja, dat is een discussie voor een andere thread. Punt is dat je zeurt om mascotteplatformers, terwijl twee van de beste platformers ooit (in het oog van kenners en fans) geen kans geeft. :+
    Dan heb je ook geen recht om te zeuren. :cool:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het meer dan 3 minuten gespeeld, en zover ik weet moest je de hele tijd met die controller schudden om Mario een extra zetje te geven in de lucht. Dat werkt zó kut. Net als die nunchuck wat ik het liefste gelijk in de prullenbak gooi.

    Kenners en fans kunnen me aan me reet roesten. Het gaat om mijn mening niet die van hun. Als ik er niks aan vind (om wat voor reden ook) kan het de beste game ooit zijn, maar dan nog zal ik het niet spelen.

    Gek he hoe meningen werken. :+

    edit: Ik heb al het recht om te zeuren; Dit is het xbox gedeelte, het gaat over de Xbox... Niet over de Wii.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is altijd 1000 GS geweest.
    Sinds de launch en met alle spellen (behalve XBLA dan).
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, is het niet; ik had een 360 bij launch, en dit was 1 van de eerste games ervoor, en die ging niet verder dan 600.
    Kort erna was veranderd dat normale games 1000 punten moesten hebben.


    En Mario 3D sucks monkeyballs. Mario 2D=koning._O_
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, leuk een kids game. Dat zal voor de verandering lekker easy zijn! :cool:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Crap :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    You suck.:+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik kan dit inderdaad niet mijn finest moment in gaming noemen. :+ Maar het is ook zo vreemd om het lopen en mikken beide op de linkerstick te hebben. Normaal zit het mikken dan op de rechterstick waardoor je met links projectielen ed kunt ontwijken.

    Ah well, dat speelde natuurlijk mee, maar het grootste gedeelte komt natuurlijk van mijn crappyheid. ;) (misschien maar goed dat ik Dark Souls nog niet heb gekocht. 8))
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het was hopelijk dan wel bij een Bossfight.....? (zeg me alsjeblieft dat het bij een bossfight was!:{)

    Die bossfights kunnen nog wel eens lastig zijn. daarin gaat mijn dochter altijd door alle Skylanders heen, waardoor ik dus met 1tje de zaak moet zien te redden.:+


    Hmm, vreemd. Mijn dochter vind Ratchet & Clank erg leuk, maar nu ze eindelijk mee kan doen, wil ze niet......damn Skylanders!:9

    Dark SOuld begin ik niet aan; ik speel games voor de fun, niet om elke twee stappen dood te gaan.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Chapter 8, dat 3e kasteel. Vandaag opnieuw gedaan en ik snap niet waarom ik daar gisteren afging. :+ Weird.
    Dat is dat stuk waar je in een afgesloten ruimte opeens een aantal grotere monstertjes op je afkomen.

    Vandaag er dus doorheen geblazen zoals je verwacht bij een 'kiddy' game. Ik denk dat het gisteren gewoon een sein was om te stoppen. ;)

    Vraagje; bij level 5 krijg je de keuze welke ability je verder wilt ontwikkelen... Is dat definitief of kun je later de rest ook nog upgraden? Ik kan niet kiezen. :p
    (bij Gill Grunt; de Harpoon attacks of mijn tuinslang upgraden. Gebruik ze beide veel.)
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, kun je niet meer op terug komen.

    Ik heb vandaag de eindbaas gehaald.....maar niet kunnen verslaan.
    Voor een kiddie game is die echt moeilijk.
    Mijn dochter was er vlak voor gestopt toen zij net ervoor dood ging, dus ik had 6 Skylanders, maar allemaal dood....die Kaos knakker is echt niet zo easy als de rest.:mad:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Spoilers! :eek: :p

    Misschien alvast wat nieuwe Skylanders kopen. :+ iig 1 van ieder element. Kan er niet tegen dat ik niet in ieder bonus area kan. ;)
     
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus... Deze game is stiekem best wel leuk? Zou mn zoontje dit leuk vinden? Om naar te kijken :)
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoe oud is jouw zoontje?

    Mijn dochter is 4 en vind het geweldig om mee te doen.:9

    Natuurlijk doe ik de puzzels (hoe simpel ook, die zijn te moeilijk voor haar) en de boss battles doe ik de meeste schade, maar voor de rest doet het mijn gamerhart goed dat ze plezier heeft met gamen!:)
     
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is twee :) Mij kennende wil ik dan ook meteen alles sparen... Wordt een dure opgave dan... :mad:
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je alle figuurtjes wilt hebben wel ja.:9

    Maar ook als je alle elementen wilt hebben....plus de adventure pack (= extra level)...is het natuurlijk best duur.

    Het is allemaal niet nodig, maar net als Dulle wil ik ook weten wat er achter die elementen-specifieke poorten zit.:9
     

Deel Deze Pagina