1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders: Spyro's adventure

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 12 okt 2011.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waren zaterdag bij de Bartsmit en de kleine (5) liep meteen naar de rek met Skylanders.
    Kon hem niet duidelijk maken dat hij ook een protal nodig had , dat was volgens hem ook niet nodig want hij had genoeg aan 1 poppetje :D

    Zaterdag avond een poppetje gekocht bij de MM en die ligt morgen onder de boom.
    Vanmorgen bij ToysXL de starterspack gekocht want we hadden nog genoeg kortingsbonnen van de C1000.
    Kijken wat er morgen gebeurd , gamen of toch alleen spelen met het poppetje.
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Met alleen een poppetje kan de kleine zich waarschijnlijk nog uren vermaken, die maken hun eigen avonturen wel haha. Uiteindelijk wordt het uiteraard toch de game en dan begint de verzameldrang :) 17 en counting voor mij op moment en 18 januari is de kleine jarig dus....
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft de game ontdekt maar wil het liefst de hele de dag spelen met de zingende geko's :mad:
    [yt]m3F5PxCvKFc[/yt]
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat deed me aan locoroco denken van de PSP.
    Wij gaan binnenkort ook een nieuwe giant aanschaffen, welke is aan te raden? Nu wordt er met Tree Rex gespeeld, die heeft die schokgolf aanval met A, dus redelijk te doen dan. Hebben alle Giants een soortgelijke aanval?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Bouncer erbij gekocht , heb een aantal levens er simpel mee kunnen halen.
    Tot dat de zingende Geko's werd ontdekt door de kleine , zit de hele dag met die verschrikkelijk muziek in mijn kop :mad:
    Wil van het weekend nog een paar poppetjes erbij kopen , heb nog 4 kadobonnen van de C1000
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Bouncer zat ik ook aan te denken, maar die water giant ziet er ook erg tof uit. Twijfeltje dus....
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand enig idee wanneer de nieuwe giants komen, we willen graag thumpback kopen, maar wanneer die uit komt kan ik niet vinden.
    [yt]eONGUnZWjRI[/yt]
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wilde net vragen waar jullie de poppetjes kopen ?
    Van het weekend bij een aantal winkels geweest in Hengelo en Enschede maar vond het aanbod vies tegenvallen :mad:

    ToysXL verkocht maar 1 lossen poppetje namelijk Bouncer.
    2x Bartsmit , 2x MM en 2x gameshop hadden bijna niets.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bol.com lijkt me een goede optie.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Had ze gister in mijn handen, die Eye Brawl en Thumpback. Game nog nooit gespeeld, ook weinig tot geen interesse in maar die figuren worden wel steeds toffer moet ik zeggen.
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan ze niet vinden. Alleen op internet boven de adviesprijs. Activision schijnt een leverprobleem te hebben.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Check een MM of Saturn
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gamemania kan ze bestellen voor je tegen normale prijs, gister ook ff die walvis besteld bij hun en gelijk maar weer 2 kleine meegenomen. Heb er nu 21 ( 22 als ik de giant heb ) en nu is het ook wel ff genoeg tot Disney Infinity :p
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een walvis in bestelling bij MM, al 2 weken,. niet leverbaar
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zoiets moet je ook niet bij MM bestellen, dat gaat niet goed.
    Voor dit soort dingen kun je beter naar een gamewinkel gaan of een goede speelgoedwinkel.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Al diverse keren gevraagd bij Bartsmit. maar ze weten van niks...
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik wil dat wachten niet goed praten, maar weet wel dat Activision behoorlijk lang bezig is met verzendingen. Daarnaast zijn die blauwe en Eye behoorlijk moeilijk nog te vinden, oplage is behoorlijk klein vergeleken met de eerste drie Giants.
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    De giants zijn nu bestelbaar op Bartsmit, denk dat je wel senl moet wezen voor het weer op is. Heb zelf net Eye brawl en Thumpback gekocht.
    Edit : Thumpback is er al af gehaalt, eye brawl staat er nog wel op.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013

Deel Deze Pagina