Yo, het is misschien een domme vraag, die al vaker gesteld zal zijn, tog heb ik het niej kunnen vinden met zoeken, dus vraag ik het maar. Als je midden in een spel zit, b.v. een race van burnout 2, of in een skate beurt van tony hawk, en je druk op het uit knopje, of op openen cd, is dit dan slecht voor je cd of xbox? geef gewoon antwoord als je het weet, en kom niet met links naar andere topics bedankt alvast.......
Nee dit kan absoluut geen kwaad.De laser die stop gewoon met scannen en zodra de cd niet meer draait gaat de lade open,daarom duurt het altijd een seconde of langer voordat de lade open gaat.
Mooi dan kan ik dus de xbox uitzeten bij burnout 2 als ik geen goud haal in een race, zodat ie niet gaat saven, bedankt en tot ziens....
Neej, jaaj, neej, nou ja een beeje dan, maar wel voor een goed doel, anders mok steeds 4 races opnieuw doen(ben pas bij de 2e GP
Als je hem maar niet uitzet TIJDENS het saven! Dus, je kunt hem overal en altijd uitzetten bij elk spel , zolang hij maar niet saved, want dan kun je wel problemen graag krijgen!
Dat weet ik, dat staat er ook, do not turn of your console, als hij aan het saven is, maar dat doe ik ook nooit
Toskai-Mir, gelieve een beetje meer aandacht te besteden aan je zinsconstructies en je woorden normaal te schrijven, zodat iedereen het kan verstaan.
whaha, je hoeft niet te replyen als er gereageerd wordt, dat mag je helemaal zelf weten Maargoed, ik zal er maar een slotje op gooien, als je dat zo graag wilt