Slecht als...?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toskai-Mir, 20 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, het is misschien een domme vraag, die al vaker gesteld zal zijn, tog heb ik het niej kunnen vinden met zoeken, dus vraag ik het maar.

Als je midden in een spel zit, b.v. een race van burnout 2, of in een skate beurt van tony hawk, en je druk op het uit knopje, of op openen cd, is dit dan slecht voor je cd of xbox?

geef gewoon antwoord als je het weet, en kom niet met links naar andere topics bedankt alvast.......

2. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit kan absoluut geen kwaad.De laser die stop gewoon met scannen en zodra de cd niet meer draait gaat de lade open,daarom duurt het altijd een seconde of langer voordat de lade open gaat.

3. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan kan ik dus de xbox uitzeten bij burnout 2 als ik geen goud haal in een race, zodat ie niet gaat saven, bedankt en tot ziens....

4. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, beetje vals spelen.

5. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, jaaj, neej, nou ja een beeje dan, maar wel voor een goed doel, anders mok steeds 4 races opnieuw doen(ben pas bij de 2e GP :'-(

6. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem maar niet uitzet TIJDENS het saven! Dus, je kunt hem overal en altijd uitzetten bij elk spel , zolang hij maar niet saved, want dan kun je wel problemen graag krijgen! :D

7. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, dat staat er ook, do not turn of your console, als hij aan het saven is, maar dat doe ik ook nooit

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toskai-Mir, gelieve een beetje meer aandacht te besteden aan je zinsconstructies en je woorden normaal te schrijven, zodat iedereen het kan verstaan.

9. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ow was even om volledig te zijn O-)

10. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    jaja

*Mods slotje, word gek v.h. repleyen!*

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    whaha, je hoeft niet te replyen als er gereageerd wordt, dat mag je helemaal zelf weten :)

Maargoed, ik zal er maar een slotje op gooien, als je dat zo graag wilt :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina