geachte lezer ik heb een xbox 360 met een wireless adapter en heb mijn netwerk gezocht gevonden wachtwoord ingevoerd en het klopt en alles staat op automatisch. En als ik me dan naar live connect staan er 3 balkjes in het groen. En dan ga ik HALO 3 multiplayer spelen en dan laat ik hem zoeken naar de beste connectie maar hij vindt er dan een paar maar altijd een slechte verbinding. En ik heb al geprobeerd om alles manuel intestellen maar dan ik niet meer naar live connecten. Zijn er manieren om het te verbeteren ik heb al rond gekeken maar niks gevonden.
Geacht nieuw lid, Allereerst, welkom op het forum. Heeft u überhaupt wel een goede draadloze verbinding? De drie groene balkjes in het hoofdmenu zijn leuk, maar bij een zware belasting kan dat wel eens afnemen. In het menu van uw router kun u verschillende draadloze kanalen kiezen. Het komt vaak voor dat veel buurtbewoners op hetzelfde kanaal zitten. Wellicht kunt u door een leeg kanaal te kiezen uw verbinding verbeteren. Op Google kunt u software vinden waarmee u kunt kijken welk kanaal het minst gebruikt wordt in uw straat. Hopelijk heb ik u hier voldoende mee geholpen Dit is slechts een ideetje van mijn kant. Als u meer vragen hebt, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Matrix
De groene balkjes geven alleen maar info over de signaal-sterkte maar zeggen niets over de signaal-kwaliteit. Om welke router merk/type gaat het ?? Lees ook eens de startpost van de volgende thread , hier kan je ook eventueel jouw vragen kwijt. [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]