mensen ik heb slecht nieuws GTA zal tot 2004 niet op de xbox verschijnen dit wist dgs te melden op hun e3 pagina:
Hmph, kijken wat er wordt gezegd als MS hun Halo serie op de Xbox houdt en niet naar bv PC stuurd.. Dna krijg je meteen geflame
gelukkig is hij er ook op de PC en die ziet er toch ook errug cool uit,...en hij speelt ook super! Wel vreemd als ie pas zoooo laat uit zou komen voor de Xbox, vraag me af of het dan nog verkocht wordt, iedereen heeft hem dan inmiddels wel op de ps2 of op de pc gespeeld lijkt me,...
Gisternacht wilden we hier een nieuwspost van maken.....ruim 2 jaar lang exclusive. Bwhahhgah, jah, Sony moet wel een troefje overhouden, tegen het xboxgeweld valt echt niet op te boxen(woordspeling)
hahaha ben maar niet bang hoor. er komen nog meeer dan genoeg ook heeel erg kontkickende spellen uit op ons boxie hoor. mijn lijst van spelle die ik wil. word echt een beetje te land. dat kan ik denk ik niet eens betalen wat ik allemaal wil. zal ik toch nog een extra baantje moeten nemen.
Met 300 games die er aan komen, waarvan ik er min. 25 wil hebben.....kan GTA7 me zelfs gestolen worden. Ik kom al tijd te kort....
jammer, maar ach ik kan hem ook op de PC spelen, en het scheelt me wel weer geld, want er zijn GENOEG spellen die ik wil hebben die misschien wel beter dan GTA3 worden.
Hoe speelt ie op de pc? Anders ik hem ook maar daar ff voor halen maar ben bang dat ik hem niet optimaal kan draaien
KLOTE KLOTE KLOTE!!!!!!!!! 'k zat zo te w88 op GTA3 het spelaanbod wat er nu op dit moment is voor de xbox valt mij zwaar tegen op enkele uitzonderingen na is het ronduit bagger