slechte eeste uitgave Gears of war?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sirjax, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik heb mijn Core systeem gekocht in maart dit jaar, niet zo heel lang daarna de harddrive, het geheel heeft tot vorige week goed gedraaid.

Ik heb de samsung-drive, dus de betere(zeggen ze)
    Het probleem: de laatse paar keer spelen (zeker bij oblivion) hoorde ik bij het terugkeren naar het dashboard dat de dvd drive een raar geluid maakte. Het leek net of hij uit balans was of zo.....

nu gisteren, tijdens oblivion hetvolgende: na een tijdje oblivion spelen neemt de dvd drive zijn vaart terug met lezen, hij cached vande harde schijf denk ik. Maar als je na een tijdje lopen of paardrijden, iemand aanspreekt, hoor je de dvd-drive ff zoeken op de dvd naar het audiospoor. Normaal geen probleem, maar deze keer leek het net of de 360 de disc niet kon lezen, en er verscheen een foutmelding dat mijn dvdv niet te lezen was.
    De dvd eruit, en....NIETS te zien, raar..

daarna gears of war, ne en half uurtje gamen, begon de 360 te brommen, en dat werd steeds erger, als je je hand op de console legde, voelde je de resonatie(trillingen). Ik besloot de game uit de 360 te halen, maar toen de dvd-drive vaart terug nam om de disc uit te werpen, hoorde ik een scavend geluid!!!! en jawel een mooie ronde kras op mijn splinternieuwe GOW klote!!:mad: :mad: :mad:

ik heb microsoft gebeld, en de gameshop, en beide worden vervangen, gerepareed.

maar nu het gekke van het verhaal: belt een vriend van me dat zijn baas hetzelfd probleem had ook zijn 360 "vreet" zijn GOW op!!!

Is er iets bekend, over een fout in GOW, of zijn dit maar fabeltjes??

en, heefd iemand anders deze problemen die ik met mijn 360 heb ook gehad???

Het gekke van het hele

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    ligt niet aan gow, ligt aan de 360. Bedoel je met opvreten dat de 360 die hele disk naar zun gallemiezer helpt want dan is de 360 waarschijnlijk verplaatst toen er een disk in zat en anders is er iets goed mis met de 360.

3. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht het wel. ik heb gears of war zelf (nog) niet, maar ik denk wel dat ik zoiets ergens he gelezen ofzo. het komt me iig bekent voor.

4. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist het gekke, hij is niet verplaatst...... hij ligt al vanf het begin horizontaal, de melding bad disc is ook uit het niets verschenen. Kijk dat oblivion wel eens crashed, dat is bekend, maar op dei manier... nee dat niet.
    en dat brommen (resoneren)is ook vanzelf gekomen.... hij staat al vanaf dag 1 op dezelfde plek...

Ik vind dat mijn 360 toch vanaf het begin al een raar geluid maakte, erger als bij vrienden met ook een samsung drive. en het rare geluid bij het vaart terug nemen, isook van de laatste week...

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het toeval is of niet, maar ik belde vanmiddag naar mijn lokale gameshop om iets na te vragen maar ik kreeg de beste man maar niet aan de telefoon....naderhand lukte het wel en hij vertelde me dattie zo'n drie kwartier met Microsoft aan de lijn had gehangen omdat de X360 van een andere klant weigerde Gears of War af te spelen. Elk spel deed het perfect, behalve Gears of War dus.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    aha, nu ik er over na denk heeft een gassie in mun friendslist hetzelfde probleem. Ik weet nog wel dat GTA:confused:A op de xbox voor sommige xboxen moeilijk was te lezen omdat deze erg veel data bevatte, miss is dit hetzelfde bij GOW :{

7. flyswatter

flyswatter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde: het begon met Oblivian en nu geeft hij bij alle spellen (ook bij het opstarten van de Xbox) een vreemd geluid alsof hij uit balans is. Hitman heeft hij al mooie strepen gegeven:confused: Moet nog steeds naar Microsoft bellen....

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina