Slechte ervaring met...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door willow, 4 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Inhoud verwijdert, uitleg en argumentatie komt zo in een reply

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je problemen met iemand van X-Bazar, dan kan/kon je contact opnemen met een van de moderators die het dan zou onderzoeken. Ik weet echter niet of dat nog steeds geld, ik heb de X-Bazar rellen de laatste tijd niet gevolgd.

Het is dan ook niet de bedoeling hier mensen direct zwart te maken, zonder dat dat door en (objectieve) buitenstaander is onderzocht. Vandaar dat we hier dan ook niet op in gaan.

Iemand van de X-Bazar sectie zou meer informatie moeten kunnen geven over de huidige afhandeling van slechte deals.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Er stond hier ook een nuttige tip van mij. Die geldt in het algemeen bij een foutgelopen deal. Vind het erg jammer dat je die ook verwijdert hebt.

edit: volgens mij had je er nu ook een slotje op moet hangen :)

Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    en nog steeds geen slotje. Ik denk dat WouteR ze een beetje ziet vliegen euh ik bedoel racen (ivm PGR2...)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het spijt me die heb ik niet gezien. Ik had direct alles verwijderd, sorry.

Een slotje vond ik onnodig omdat er waarschijnlijk nog wel mensen zijn die hier op willen reageren, althans, dat denk/dacht ik.

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Volgens mij valt er nu weinig meer op te reageren Wouter ;)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah misschien dat er mensen waren die behoefte hadden hier op te zieken ;) Goed, mocht iemand alsnog bezwaar willen maken dan kan dat in een nieuw topic natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina