1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    Ik zie nu wel iedere keer op dit forum van: Welke games vinden jullie erg goed, Halo is erg goed etc. etc. (Niets daarvan is natuurlijk minder waar8) :) )
    Maar ik zie nooit eens iemand die zegt dat een game vreselijk slecht is geweest.

    Daarom wil ik nu wel eens weten wat jullie nou de grootste !@#$ games op de xbox vinden, zet er ook ffe een aantal argumenten achter anders word het een opsomtopic.

    (Het gaat over xbox 1 titels dus geen xbox 360 titels!!!!!)

    Ik zal wel even beginnen met een titel:

    True Crime: Streets of L.A.

    De game leek me op het eerste gezicht wel goed dus ik vol goede hoop naar de FRS.
    Ik kom thuis stop het cd'tje in mn console en ik begin te spelen.
    Na 2 uur spelen werden onder andere die kreten van die Nick Kang erg vervelend.
    Het geluid van deze game was ook erg slecht en de herrie schelde door het hele huis. Dan had je nog het feit dat ik na die 2 uur al over de helft van de game was:confused: De moeilijkheidsgraad lag ook veel te laag. Volgens mij was het enige nieuwe aan deze game dat je 3 verschillende eindes kon behalen en dat (zover ik weet!) nog nooit eerder was vertoont.

    Nou jongens laat je gaan en post ook een (paar) slechte game(s)

    Je mag het natuurlijk wel eens niet eens zijn met de mening van een ander maar laat het wel leuk en geef dan ook eens goede argumenten waarom je het geen slechte game vind.

    Veel succes met het uitkiezen van de meest waardeloze games!:b:
     
  2. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Xlll -7.0-

    Shooters zijn wel mijn type maar deze dus ECHT niet.
    Ik vind Xlll gewoon een vaag spel . De gameplay is weg goed verzonnen en de manier waarop je kan killen, maar de hoe het eruitziet vind ik echt slecht .Ik speelde het maar letterlijk 30 minuten en vond het dus een kut spel :D . Geef mij maar Call of Duty of F.E.A.R ;)


    Tony Hawks Pro Skater 2 -8.0-

    Ik vind maar 3 Tony hawks echt leuk de Underground series en Project 8.Maar de oude Tone Hawks vind ik echt niet leuk .Heb het wel uitgespeeld maar vind dat het geen verhaal heeft . De gameplay is wel vet dat is elk Tony Hawk deel, maar als een spel geen verhaal heeft is het geen spel .

    Verder niet echt veel meer spellen die ik niet leuk vind .

    Edit : Hoe hoger de cijfer hoe slechter het spel :9
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    BMX XXX


    zucht...
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een korte toelichting?:)
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is inderdaad wel de bedoeling dat je het toelicht, anders word het een opsomtopic en daar hebben we weinig aan. :)
     
  6. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben me toch een partij oneens met jouw :cool:
    naar mijn mening is de tony hawk reeks aleen maar minder geworden sinds deel 3.
    Jij zeg dat het geen verhaal heeft NATUURLIJK NIET het is een arcade spel zoveel mogelijk punten halen, alle objecte verzamelen daar gaat het om
    Project gotham racing heeft ook geen verhaal maar dat maakt het niet een slecht spel :)

    dat wou ik even zeggen sorry,


    [ Ontopic ]
    Blinx the time sweeper
    waarom? Het hele spel is zo eentonig als het maar zijn kan
    dat vooruit spoelen van de tijd tijd stop zetten het gaat allemaal zo snel vervelen en de bestuuring is heel erg kut keb vaak gehad dat ik weer heel lullig ergens naar benede kleterde.
    Blinx the time sweeper 9.0
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8

    Even een vraagje, THPS 2 op de Xbox ? ik weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald, maar dat spel zoek ik al 4 jaar voor de Xbox en het enige wat ik weet is dat er een 'THPS 2X' uitkwam in de USA en de eerste TonyHawk op de PAL Xbox deeltje 3 was.... dus ik snap je verhaal niet :confused:


    BloodWake is echt KUT ! Ik kreeg het gratis, omdat ik geen korting had gekregen van MS en mijn xbox in de eerste week kocht *kreeg iedereen 2 gratis games naar keuze*.

    Besturing is redelijk, maar het verhaal is echt 0,001 en de physics waren bagger. Multiplayer had te kleine levels etc etc. Dus zou dat spel niet aanschaffen alsnog..
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mission Impossible: Operation Surma :'-(

    Ik had het spel in de winkels gekocht voor 9 euro. Maar de eerste 5 missies zijn wel leuk, maar daarna klopt er geen bal meer van.
     
  9. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou nog ff snel zeggen ik vindt dat underground en project 8 een verhaal hebben . Soort van verhaal dan , bij underground moet je dus een wedstrijdt houden tegen de andere team en er zit geen tijd limit aan . Enn bij project 8 moet je dus je best doen om in project 8 te komen en uiteidelijk Tony Hawk verslaan . In de eerste 3 delen was het gewoon veel punte halen .
    Sory voor deze post ff beter uitgelegd .
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kijkt iets te veel 6pack :9
     
  11. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah had 1 keer gekeken en kreeg daar het idee van :9
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    youri, kan je echt niet een keer je punten en komma's gewoon goed zetten... Na een punt/komma komt geen spatie. :confused:

    Ontopic:

    Dead to Rights
    Wat een bagger besturing. Verder middelmatig verhaal en te simpel. De 'killing'-moves die je kan zijn wel echt gaaf, maar daar gaat de lol snel van af als de rest bagger is. O-)
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je bedoelt waarschijnlijk "voor" een punt komt geen spatie, zoals dit.
     
  14. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je een probleem hebt met het lezen van mijn posts. Dan lees je het toch gewoon niet.
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Driver 3, of Driv3r. Hoe je het ook wilt zien.
    Had me er veeeel te veel van voorgesteld.
    Even was het leuk, maar wat een gebrekken zeg, amehoela.
    Kwam me na een aanzienlijk korte tijd mijn strot uit en heb hem maar gezellig geruild :)

    En Yousri: XIII was zeker een heerlijk spel ^^
     
  16. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel maar hoe het eruitzag niet zo.
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo sorry, ik heb in de beginpost gezet: Je mag het wel met een ander oneens zijn maar hou het leuk en geef dan ook eens een argument waarom het geen slechte game is. Goed bezig dus!:9 :thumbs:
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je? Origineel? Verfrissend? Weer eens wat anders?
     
  19. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Rainbow Six: LETDOWN/Lockdown.

    Wat heb ik een spijt dat ik dat heb gekocht:{

    -bagger gameplay.
    -heartbeat ding!? What the fu...
    -graphics die juist 10x zo erg waren.
    -Uhm verhaal? Oh ja zit erin. Kan alleen nog herinneren dat ze zeiden dat het 'meeslepend' zou zijn. Merk ik;)

    En nog over Dead to rights:
    Hoe hebben ze dat verhaal verzonnen?:+
    Als je ziet dat je opeens 2 draken aan het doodschieten bent begin ik me toch af te vragen wie ze dat verhaal hebben laten maken:+

    Oh ja, dan nog GRAW voor de Xbox. Binnen een half uur geruild bij de FRS omdat het zelfs in de SP lagged. En het teveel leek op Letdown:mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb de baggerste bagger game van alle baggergames, hier in huis: warhammer Tau fireblabla, op de ps2. dat is de slechtse game ooit gemaakt. Als je de graphics bekijkt, dramatisch gewoon. Dan heb je de loze verhaal lijn en de 2 zinnen die je kameraden steeds herhalen. Als dat niet door een 12jarig kind gemaakt is weet ik het ook niet meer, no offence... ;)
     

Deel Deze Pagina