1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hee, mijn reactie was gewoon bedoelt als grapje no-offense!
    Of het ook een grapje van Janter was, daar kan ik geen antwoord op geven;)
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    187 ride or die.. wat is dat een kutgame..
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom dan?:)
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    ja van mij was ook een grapje :p:p.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind 187 Ride or Die best vet. Tenminste, als je er max 10 euro voor betaald en alles co-op met een maat naast je doet.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voeg de game van 50 Cent hier maar aan toe haha:+
     
  7. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep waardeloze game dat:9
    Heb het eens bij een vriend van mij gespeeld.
    Meteen dezelfde dag nog geruilt voor een andere game:9
     
  8. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd veel aandacht besteed aan reviews voordat ik games kocht }:] Vandaar niet veel slechte games gehad op de xbox.. :)

    Maar helaas konden ook reviews niet tegenhouden dat er enkele mindere games mijn arsenaal binnenslopen :{ Enkele voorbeelden die in mij opkomen:

    * True Crime of New York: Was echt een klotespel en geen 50€ toen waard! Stad was overdreven groot, te eentonig (steeds weerkerende omgevingen, je hebt het gevoel dat je na een half uur rondrijden nog steeds in hetzelfde stadsdeel zit :'-() en echt dom verhaal vond ik ook :cool: Uitgespeeld en onmiddellijk verkocht! 'k wou er niks meer mee te maken hebben :lol:

    * Red Faction 2: Singleplayer deel was eentonig, niks vernieuwend en belachelijk kleine en korte levels! Maar hét slechte eraan vond ik toch de multiplayer optie.. Jezus wat een slechte maps! |:- Nooit gezien. Het deed me denken aan de multiplayermaps van Duke Nukem van ergens eind de jaren '90.. 6 jaar achter in de tijd dus.. Gewoon wat muren door elkaar geplaatst en dat was de map :confused: Echt slechter dan dat kon niet! :eek: Tevens onmiddellijk verkocht :cool:

    * Ghost Recon: Het eerste game vond ik echt sloom en ik had ook de indruk bijna geen overzicht te hebben (Tegen dat je achterop had gekeken ben je al 5 minuten verder) dit game heb ik eens geleend indertijd en na 1 keer spelen voor bekeken gehouden..

    Ook heb ik ooit Madden 2003 gekregen voor verjaardag en vond ik ook geen goed spel, maar dat kwam wss omdat ik niks van de regels snapte en niet wist wat ik deed :lol:

    Halo heb ik ook steeds niets gevonden, maar dit kwam omdat dit mijn genre van game niet was ;) ik hou niet zo van futuristische games 8) De graphics en gameplay enzo zullen wss wel top geweest zijn..

    Driver 3 daarentegen vond ik wel goed! De maps vond ik echt leuk gemaakt.. Inderdaad wel wat houterig en onhandig als je uit je auto stapte maar dat deed ik dan ook enkel om van auto te verwisselen als ik hem in de prak had geramd }:] Voor GTA ben ik wat uitgekeken op die 'amerikaanse' steden, zoals in gta3, vice city en san andreas.. Ik denk, moesten ze GTA eens laten afspelen in een europese ongure stad dat dit zeker een succes wordt :) Zoals in Sint Petersburg of Moskou ofzo waar je als duistere Russische gangster speelt :) Of praag ofzo in grote lijnen namaken, ik hou er namelijk wel van om in historische steden rond te toeren, dat heeft iets mysterieus :): Maar helaas is de nieuwe GTA 4 terug in NY, maar ik ga hem wel kopen hoor *)

    Voila dat is het zo'n beetje denk ik :{
     

Deel Deze Pagina