1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    ik vond shellshocknam67 op de xbox zo'n sgijt game. Ik speelde hem, maar naar een tijdje hoorde ik een keiharde piep uit de xbox 1. En dat was alleen bij dat spel. Er zat geen verhaal bij(een beetje arcade knallen) en de camera was klote en vooral de gfx....
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, de graphics waren redelijk gewoon 'standaard' zeg maar.
    Oké er zat geen verhaal in maar het was meer een arcade zoals je al zei, de game laat je zien hoe het was in de vietnam oorlog en zelf geen last van de camera gehad misschien dat dat bij andere mensen wel het geval is maar ik stoor me daar nooit zoveel aan denk ik:9 heb weinig tot geen games gezien waarbij ik me aan de camera erger..... en verder tsja.... developer van Nederlandse bodem eh;)
     
  3. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik denk dat ik hier een hoop commetaar op krijg, maar ik vond halo2 zwaar matig. Single player vond ik leuk, voor 1x en nooit meer. Mulitplayer draaide alleenmaar om de wapes, en al wou je eens een keer serieus matchmaking doen kwam je alleenmaar cheaters tegen na lvl 20. Alles was goed, maar op de gameplay zelf na, en dat verpeste het helemaal. Ik geef het een 7,5.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ?!?!!?!

    Slechte grapichs >_> ligt eraan hoe je het ziet,

    Verhaal is nou`ja het is gewoon jet set radio gangs skate een evil gang blabla.

    Gameplay... het is skate maar dan over de top lekker spuiten :9 wat klinkt dat toch weer verkeerd.

    Hmm, ik vind het denk ik de beste xbox game die er tot nu toe is uitgekomen op ninja gaiden na.
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn slecht als je het vergelijkt met een soort gelijke graphics van thirteen die er dan weer wel goed uitzagen en je geeft het nu toch aardig toe dat het verhaal nergens over ging of niet dan?:9
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD ligt eraan hoe je het ziet het is cartoony maar niet zoals thirteen het is gewoon anders dat is het zelfde als je thirteen met zelda the windwaker vergelijkt.

    Verhaal is gewoon JSR style take it or leave it, wat had jij dan voor verhaal verwacht?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Na al die jaren vind ik dat Jet Set Radio Future nog steeds mooie graphics heeft. Voor de rest is het een parel in mijn collectie, erg leuk spel :)

    Ik heb UC2 echt vaak gespeeld, maar nooit last gehad van de dingen die jij beschrijft. Dus daarom kan je het geen slecht spel vinden. Want qua gameplay is het echt sterk, net zoals de maps en de graphics. Zelfs singleplayer is leuk
     
  8. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja klopt, ik heb ook nooit problemen gehad met UC2. En een gameplay zoals daar heb ik nog in geen andere game terug gezien. Beste xbox game als je het mij vraagt.
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dan niet snap, is hoe je bepaalde titels aan kunt schaffen. Je koopt toch niet zomaar blind wat in de winkel omdat de voorkant van het hoesje er tof uitziet. 't Is een kleine moeite om op internet iets op te zoeken over het spel. Ik gok een seconde of 10 a 20. Scheelt je soms wel 50 of 60 euro. Als ik bepaalde posts hierboven zie dan denk ik bij bepaalde titels van: wat moet je daar dan mee.

    Wil niet zeggen dat ik zelf nooit een slecht spel heb gekocht. Games als Medal of Honor: Rising Sun was als ik het zo bekijk achteraf een kutspel eersteklas. Eentonig. Dat omschrijft het. De graphics vielen nog wel mee. Ook bugs in het spel waren irritant. Denk hierbij aan mensen die blijven steken achter trapjes terwijl ze je naar een plaats moeten leiden. Zeer fijn.

    Verder is Unreal Championship natuurlijk een moeilijk te omschrijven geval. Een geval waarbij het vooral de woordkeuze is die de titel omschrijft. Onmogelijk, komt dan aardig in de buurt. De besturing is al niet fijn. Als het spel dan ook nog schokt en niet zo'n beetje ook, dan wordt het al gauw lastig. Dat is het spel dus ook. Lastig.
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jsrf is een goede game, maar niet zo goed als het eerste deel op de DC.
    daar waar het cell shaded gedoe begon.
    maar slecht, nee dat niet.
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet helemaal hoe iedereen hier aan al deze slechte games komt, waarom zou je iets kopen als je niet eens weet wat het inhoud? Kijk dan in ieder geval even op gamespot of iets dergelijks, zodat je zeker weet dat het niet beneden de maat is. Als het een dure game is, moet je gewoon de hele review er bij lezen, en kijken of het soort spel wel bij jou hoort. Als je JSRF geen goed spel vind, hou je blijkbaar gewoon niet van het stijltje van het spel, want verder zit dit spel gewoon goed in elkaar.
     
  12. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik hou inderdaad niet van het stijltje omdat het er imo niet uit ziet ik hou wel van mooie graphics:9 het mag best wel een wat minder eruit zien maar dan moet de game ook een goed verhaal hebben.
    Bij JSRF ziet het er niet uit en het verhaal gaat he-le-maal nergens over en dan nog niet te beginnen over die waardeloze besturing, ik geef eerlijk toe ik heb dit spel even gespeeld en met plezier maar na een dag of 2/3 dan begon het met te vervelen en ben ik het gaan haten.
     
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dit spel is niet onmogelijk, het draait er puur om skills. En niet zoals bij halo2 waarbij er zo een domme auto aim zit. En ik vind het wel fijn spelen, als je de besturing doorhebt is de echt vet. En dat schokken heb ik ook nooit, alleen in het begin met de map laden.
    Ik vond alleen de lag in de multiplayer zonde.
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb UC nooit gespeeld heb er wel over nagedacht hem te kopen maar het is er nooit van gekomen.... te veel twijfels over deze game zoals reactie's als die van 'xboxbezitter'
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind die Unreal franchise zo vet, dat Unreal Tournament III een blinde aanschaf wordt op de 360 :)

    Ik heb gister weer ff JSRF opgestart. Roerbakmie, ik snap echt niet wat je aan te merken hebt op de graphics. De cell shaded look kent niet veel detail, maar het spel is wel ontzettend kleurrijk. Ik vind het geheel er erg mooi uitzien. Plus dat het een titel is uit 2002, dus je kan geen Gears of War prestaties verwachten. In principe is het spel nog ouder, omdat het volgens mij gewoon een opgepoetste versie is van de Dreamcast. Zoiets dacht ik toendertijd in de PU gelezen te hebben. En ik vind wel dat je een beetje aan het muggenziften bent over het verhaal. Bij een titel zoals dit maakt het verhaal helemaal niks uit. Je bent geen Halo aan het spelen. De opdrachten zijn leuk, en als je daar geen zin in hebt kan je gewoon lekker skaten door de stad. Bijv. een beetje grinden zonder de grond te raken. Maar jah, je hebt natuurlijk het volste recht om het een slecht spel te vinden. Na mijn betoog zul je het niet eens super vinden ;)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is ie nu dan compatibel? JSRF?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik vind JSRF eerlijk gezegd de beste game van de eerste jaren van de Xbox en zker een van de beste games van de hele Xbox line-up. Hij ziet er leuk uit, kleurrijk, speelt juist wel lekker, is op sommige punten best uitdagend. De stijl van zowel de muziek als beelden is goed op elkaar afgestemd en de game heeft genoeg variatie, zowel in levels als in gameplay. Van mij mag er weer een nieuw deel komen op de Xbox 360!

    Ik vond Blinx daarentegen een slecht spel wat alleen maar opgehyped is. Het spel wordt gewoon vervelend na een korte tijd spelen.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, ik speelde hem op de gewone Xbox. Die heb ik nog steeds, want er zijn nog zat spellen die nog niet backwards compatible zijn
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Mensen die UC2 een slechte game vinden zijn vaak mensen die het te moeilijk vinden. Want toen ik dat in het begin op live speelde kwam ik allemaal 10 jarige kinderen tegen, 1 weekje later waren ze allemaal weg omdat ze er niks van konden.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel wat slechte spellen gehad, meestal zitten ze dan ofwel bij een stapeltje wat je in 1 koop tweedehands koopt of een spel wat je voor een tientje ofzo ziet liggen en even meepikt.
    En soms valt iets gewoon tegen, ondanks dat je reviews, screenshots en filmpjes hebt gelezen/gezien.
    Je ontkomt er toch niet aan dat iets een keer tegenvalt, ook al vinden bijna alle anderen het wel goed. :b:
    Vind het overigens zelf ook prettiger van tevoren wat over het spel te lezen, vooral oordelen van andere consumenten. Voorpret heet dat. :+
     

Deel Deze Pagina