Slechte kwaliteit xbox controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Headcollector1, 12 aug 2004.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu al mn 2e controller waarbij mn left thumbstick niet meer helemaal goed werkt. :mad: En dat terwijl ik er gewoon normaal mee omga en nooit te de muur aanflikker ofzo. Hebben jullie dit ook welleens gehad?

2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er ook een waarbij de linker t niet goed meer doet. Ik gooi m daarentegen wel ns tegen de muur, maar dat mag geen probleem zijn vind ik.

3. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    En welke controller is dan dan? die XL of S? ik gebruik de XL

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik de s, maar linker trigger is nu gaar, reageert niet meer zo snel echt funest in games als pgr2 en motogp op live

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    had ik ook, ff opengemaakt, schoongemaakt, doet het weer perfect

6. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook al een paar keer gedaan, maar na een paar uur deed hij het niet meer goed :'-(

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 4 controllers, waarvan 2 al 2 jaar en nooit problemen mee gehad.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Fysiotherapeut bellen en de onbegrijpelijke en bijna onherstelbare hiaten die in jouw reeds gebrekkige motoriek zijn geslopen laten dichten.......

9. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    uhm jah, of een nieuwe kope :{, walrus gah jij nou maar gewoon kleine kindertjes les geven of elvis luisteren, niet van deze vage tips geven ;) :+

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de controllers mij wel tegenvalt, ze hebben erg veel last van slijtage. Al mijn controlllers doen het nog, maar sommige reageren wel minder goed :9.

11. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt het ook aan het spel die je speelt. Als je bijvoorbeeld veel Rainbowsix 3 en MotoGP speelt zijn je leftthumbsticks zo naar de knoppen. Dat komt omdat je bij die spellen (vooral motogp) meestal hard de thumbstick indrukt zodat je bijv. een scherpe bocht kunt maken.

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Elvis zuigt ballen, maar zijn oude werk is droog. En hem imiteren is natuurlijk hele leuk enm geweldig. gefe ik eens goed advies, en dan moet ik weer elvis gana luisteren ;)

13. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Zo heb ik 5 Grote originele Microsoft Controllers en nog nooit problemen mee gehad.

14. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb ook 3 grote orginele m controllers ook nog nooit problemen mee gehad,
    MIsschien ligt het er toch aan hoe je er mee omgaat.

15. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe er gewoon normaal mee. Meschien ligt het aan of je de controller oprolt ofniet, ik doe dan namelijk nooit.

16. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die van mij doen t ook allebei goed, ik sla ze soms wel eens flink hard op de grond dus stevig zijn ze wel:p

17. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probs.

Ik heb een S controller die intensief gebruikt wordt maar ik heb er geen problemen mee. Er staan wel een paar tand afdrukken op...

18. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    [Tip:)
    Heb je een oude tandenborstel, maak deze dan goed schoon en laat 'm opdrogen.
    Vervolgens kun je met die oude tandenborstel het stof van je Thumbsticks weg borstelen.
    Dit bevordert het speelplezier en voorkomt haperingen van de Thumbsticks.

19. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip. _O_ Dat zal ik zeker doen als ik een nieuwe controller heb. Weet iemand trouwens waar je goedkoop controllers kunt kopen??

20. VinZ

VinZ Guest

Draai inderdaad nooit de draad om de controller heen, dat is echt funest voor dat ding.

Heb nooit problemen gehad met controllers. Speel niet zo vaak als de meesten van jullie, maar toch :9

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2004

Deel Deze Pagina