Slechte levering van EA/Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mars15, 1 feb 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Begin december was er het Fifa Interactive World Cup Toernooi van Fifa 2006 op Xbox live. Je kon vanaf je eigen xbox mee doen.

    http://xboxfiwc.com/ Dat is de site van het toernooi.

    Uit eindelijk ben ik nummer 6 van Nederland geworden. Dit vond ik erg leuk omdat ik een prijzenpakket opgestuurd zou krijgen

    Ik zou dit dus krijgen
    Op de site http://xboxfiwc.com/ en dan Nederlands kiezen -> Xbox live score Nederland. Dan zie je dat ik op nummer 6 sta. Mars NL

    Tot zover dit stuk. Ik dacht de prijzen zullen wel zo snel mogelijk komen. Dit zou voor mij ook de stimulans zijn om een Xbox 360 zelf aan te schaffen. Half december werd ik ook gebeld. Helaas was ik niet thuis en nam mijn moeder op. Haar werd verteld dat de prijzen zouden worden opgestuurd, omdat ik mee had gedaan aan het toernooi, en ik nummer 6 was geworden. Ik moest mijn adres gegevens opgeven. Dit heeft mijn moeder toen gedaan.

    Tot op heden heb ik helaas nog niks gezien. Ik heb 3 weken geleden de xbox klantenlijn gebeld. En deze zouden het gaan navragen. Ik had eerst EA gebeld omdat Fifa 2006 van hun was. Maar hier werd ik al helemaal niet wijzer. Ik zou binnen 1-2 weken wat te horen krijgen van Microsoft. Maar helaas is dit niet gebeurd. Dus heb ik vrijdag gebeld naar hun om te vragen hoe het er voor stond. Ook dit leverde weinig op. Ik had iemand anders aan de lijn en gaf mijn nummer zodat ze gelijk konden zien waar het over ging. Deze meneer zou die andere mederwerker mailen en weer naar iemand hoger bij Microsoft. Ook dit heeft nog weining opgleverd.

    Het vreemde hier in is dat in Belgie de prijzen wel al zijn uitgereikd. FreakyOliver heeft zijn prijzen inmiddels al ontvangen. Half januari. Ik zou ook graag mijn prijs willen zien.

    Hebben jullie nog tips of ervaringen hier over. Want ik vind het vreemd dat ik half december word opgebeld. Maar nog steeds niks heb ontvangen
    Het prijzen pakket was in mijn ogen ideaal. Omdat hier weer FIFA RTWC bij zat.
     
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Met die Joanna Dark prijsvraag duurde het langer maar ik was alles behalve ontevreden, ben er wel achter gekomen dat als je een prijsvraag heb gewonnen dat wachten er standaard bij zit.
    Als laatst hoorde ik dat bijvoorbeeld King Tuur nog steeds niet ze prijzen heeft gekregen van Halo 2, misschien nu onder hand wel :9
    In iedergeval als er iets mis is gegaan of iets anders zorgt Microsoft wel dat je niet ontevreden kan zijn.
    We hadden dus Kameo gekregen omdat we de Xbox 360 pas 2 december hadden ipv eind november.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik heb hem gehad.
    met het volgende erin:

    fifa 06 rtwc
    draadloze controller
    play and charge kit
    tshirt
    armbandje
    rugzak
    12 maanden xbox-live gold membership
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, het wordt tijd dat ik ook maar eens mee ga doen op live.:9
    Wat voor t-shirt precies colnago?
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    een tshirt met xbox360 op de voorkant en op de achetkat staat die 2 wezentje waar ze op een tv spelen.
    het zijn die wezentjes die ze toonden op de website voor dat de 360 uitwas


    en btw heb eens uitgerekend en gekeken en het zou om ongeveer 270 euro gaan dat ik gewonnen heb mmmmmm
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    wanneer je iets gratis krijgt duurt het altijd lang, denk maar niet dat wanneer mensen jou gratis spullen gaan opsturen dat je dan ook meteen de volgende week alles in huis hebt, daar gaat tijd overheen gemiddeld 3 maanden
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij was dit allemaal onverwacht ik had de game al lang niet meer gespeeld.
    had ik dit gewten had ik wat meer gespeeld want ik stond een lange tijd eerste en dan jah kam pes5 en speelde ik niet meer jah nu ik dat weet ben ik kwaad op mijn eigen
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorig jaar was ik 6e ofzo, ik heb toen ook helemaal niks gekregen, maar daar was toen ook helemaal geen sprake van :mad:
     
  9. nextgeneration360

    nextgeneration360 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is altijd belangrijk dat je een vertrouwelijk contact hebt met het bedrijf.
    Nu je de prijs hebt gewonnen kan je niet veel verliezen, maar er zijn veel mensen die een product kopen en voortuitbetalen. Daardoor blijft er altijd een kans dat je niets ontvangt.
    Tegenwoordig maken veel mensen gebruik van de bol.com service en uit eigen ervaring koop ik daar graag mijn producten (en dat gaat goed).

    Aan de hand van dit voorbeeld lees je dat er ook een kans is, dat je helemaal niets meer ontvangt. |:-

    Als je al hebt geprobeerd de service te bereiken dan moet er wel een duidelijk antwoord ontstaan. Zo niet dan weet ik het niet meer.

    ...We horen wel wanneer je hebt ontvangen. ;)

    Nextgeneration 360.

    /Mod Graveheart

    Spam in de posts doen we niet aan. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2006
  10. mars15

    mars15 Guest

    ja,

    ik ga vrijdag maar weer bellen vrijdag beldag :{
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    vandaag kwam er een dhl bus langs, helaas was hier niemand thuis de afzender was frog uk na wat zoeken zag ik dat het een cd/games zaak is in de UK maar heb niks besteld. Zou dit het misschien kunnen zijn dat EA/Microsoft dat uitbesteed

    colnago weet jij je afzender nog ?
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm.

    microsoft was bij mij de afzender
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    heb ff gekeken op dhl.com

    opgehaald in Swindon
    en dan

    Februari 10, 2006 10:01 Swindon - UK Zending opgehaald


    Februari 11, 2006 09:41 Swindon - UK Vertrokken van oorsprong


    Februari 11, 2006 13:36 Swindon - UK Vertrokken van DHL vestiging in Swindon - UK


    Februari 11, 2006 15:32 London-Heathrow - UK Bij de DHL vestiging gearriveerd in London-Heathrow - UK


    Februari 11, 2006 18:31 London-Heathrow - UK Vertrokken van DHL vestiging in London-Heathrow - UK


    Februari 12, 2006 09:22 Brussels - Belgium Bij de DHL vestiging gearriveerd in Brussels - Belgium


    Februari 12, 2006 14:09 Brussels - Belgium Vertrokken van DHL vestiging in Brussels - Belgium


    Februari 12, 2006 20:42 Amsterdam - Netherlands, The Bij de DHL vestiging gearriveerd in Amsterdam - Netherlands, The


    Februari 13, 2006 05:24 Amsterdam - Netherlands, The Vertrokken van DHL vestiging in Amsterdam - Netherlands, The


    Februari 13, 2006 06:31 Amsterdam - Netherlands, The Bij de DHL vestiging gearriveerd om


    Februari 13, 2006 14:32 Amsterdam - Netherlands, The Bij afleverkoerier


    Februari 13, 2006 14:47 Amsterdam - Netherlands, The Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    de kans zit er in dat dat het pakket is hoor
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ik hoop het zo he dan haal ik volgende week gelijk een xbox 360. Heb daar op lopen wachten.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm.
    kunnen we eens fifa06 rtwc spelen tegen mekaar.
    dit spel speelt zo anders he dan fifa06
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Oke dan ben benieuwd
    Morgen eerst tot 5 uur stage. daarna vertel ik het hier nog wel ff als pakket er is. Spreek je wel op msn nog.. je was net offline;)
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja maar kmoet veel trainen he het nieuwe wielerseizoen komt eraan dus trainen.
    dus ben veel offline
     
  19. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook meegedaan en werd 4e ;)
    ik heb alles al net ontvangen en weer verkocht aan frohika.
    kijk maar ergens in het xchange forum, daar staan de fotos nog wel ergens :D
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    serieus
    bedankt voor je bericht
    weet jij de afzender nog ? en wanneer kwam het binnen ?
     

Deel Deze Pagina