Hey ik heb tegenwoordig altijd een slechte verbinding op xbox live, ook met mijn pc, ook al staat er dat de verbinding bijna optimaal is. Als ik online speel komt er enorm vaak: connection lost en op mijn pc valt het ook enorm vaak uit. Hoe kan ik dit verhelpen?
A. Je internet rekening betalen. B. Een nieuwe provider uitzoeken C. Even in dit topic kijken of iemand je kan helpen en/of je misschien instellingen verkeerd hebt staan. succes
Wat bedoel je met verbinding verliezen ?? 1. Verbind tussen pc of Xbox360 naar de router valt weg. 2. Verbinding tussen modem en provider valt weg. Als bijvoorbeeld de draadloze verbind steeds weg valt , dan kan dit worden veroorzaakt door teveel draadloze netwerken bij jouw in de buurt. Een oplossing kan zijn door het kanaal van bijvoorbeeld 6 te veranderen naar kanaal 1. Voor probleem 2 moet je bij de provider zijn. Voor meer vragen kan je het beste hier zijn , Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123328