Slechte Xbox?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wasmachien, 8 nov 2002.

1. Wasmachien

Wasmachien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn dierbare Xbox nu al een maand of 4. Wat gebeurt er nu: er komt enorm veel te staan dat je xbox de disk niet kan lezen en dat je moet checken of het een xbox game is en ofdat de disk niet beschadigd/vuil is. Het toppunt kwam er toen ik een demodisk voor de eerste keer wou opstarten en er ik moest een stuk of 10 KEER proberen voor dat hij wou opstarten, uiteraard zonder enig krasje ofzo.

Moet ik mijn doos nu terugsturen naar MS of hoe zit er mee, want aan de games ligt het echt niet.

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    terug sturen

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bellen met de service lijn (nummer staat op www.xbox.nl ), dan kan je hem opsturen en heb je hem binnen 5 werkdagen terug.

4. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    ALS ze hem fixen...hebben ze bij mij ook niet gedaan, via via bij een winkel weten te ruilen
    De mijne was in ieder geval echt verknald

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb ook al gebeld, ze sturen een doos op, jij moet je xbox er in proppen (eventueel ook de spelle waar t mis mee gaat, bij mij fifa en soccer slam) in doos is nummer van USP jij belt, zegt wanneer ze hem kunne ophale en je mag hope dat ie gemaakt wordt
    vriendelijke service trouwens

6. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensche

Er is gewoon een groot probleem met de lens ofzo!
    doordat het Kreng zo bestand is tegen illegale kopien leest ze al heel erg snel geen disc meer. Je moet voor de gein maar eens met een vette vinger aan de buitenkant van de onderzijde van een spel komen en hem dan af willen spelen.

Veel succes. (althans bij mij ging het toen fout)

(en dit is maar een theorie!!!)

grtz

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nooit vette vingers. Ik heb mijn Xbox al vanaf 7 maart en nooit echte problemen gehad.

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Die klachten horen iig niet, dus opsturen zou ik zeggen.

9. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee nee nee

ik heb het niet vaak (3 tot 4 keer dit jaar) maar als het een keer voorkomt dat ik zo'n irritant bericht krijg dat de disc niet te lezen is, is de disc ook echt smerig aan de onderkant. (moet mijn broertje er maar eens op aanspreken.)

Misschien dat deze thread beter bij het XBOX hardware forum kon worden gestart. (repressief idee, maar goed wat doe je eraan!)

bye bye

Laatst bewerkt: 9 nov 2002
  10. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    ik had t zelfde probleem maar dan met conflict desert storm.... gewoon terug gegaan naar de frs en een nieuwe gehaald die deed t wel helemaal oke. het ligt gewoon aan de disks niet aan je box

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als meer games het probleem hebben op je box ligt het aan je console. Anders kun je altijd ff je disc op een andere Xbox proberen. Dan weet je het zeker.

12. masterape

masterape Guest

Ik heb er ook wel eens last van gehad.Ff er uit halen,schoon blazen de xbox en game schoon maken,game erin en hoppa!

13. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook mijn XBOX al vanaf 9 Maart dit jaar en heb er nog nooit 1 probleempje mee gehad!
    maarja zou uiteraard kunnen gebeuren :)

14. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst wel last van m'n xbox, maakte rare geluiden en zo, kheb 'm opgestuurd en nu is ie weer goed.

PS waar hebben jullie 'm dan al op 9 maart gehaald, hij was toch pas op de 14e uit???

15. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

Klopt, ik heb van iemand ook CDS geleend en ik moet die disc wel 10-20 keer uit en in doen wilt tie dan ineens gaan spelen, terwijl mijn andere spellen in 1 keer beginnen...

16. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie wel allemaal niet met die xbox van jullie! ik heb hem sinds 24 mei maar ik heb nog nooit zo'n fout melding gehad!

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    --> Hardware

18. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m bij de gameshop in mijn stad gehaald, daar werden ze al onder de toonbank verkocht zeg maar :D

19. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post het hier maar:

Mijn Xbox maakt hele kleine krasjes op mijn games. Ik heb alleen nog nooit problemen gehad. Moet ik hem ook laten repareren of niet?

20. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    nee je hoeft hem niet te laten repareren ofzo hoor, mijn Xbox maakte ook kleine krasjes op mijn CD's, op zich is dit niet erg het beinvloed je spel niet ofzo, maar er was geloof ik een middeltje voor om dat krassen tegen te gaan.....;)

Deel Deze Pagina