1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte zaak; mods + pm

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt misschien aan mij, maar bijna alle berichten die ik naar mods/admins stuur worden niet gelezen, ongeacht welke mod/admin ik het heen stuur.

    Ik vind dit een slechte zaak omdat dit de handigste manier is om een mod/admin iets te laten weten... Ik snap best dat ze veel pm krijgen, maar ze zijn er om orde te houden, en zouden dus ook eventuele kritiek/tips/aanwijzingen via pm moeten lezen.

    Groeten, SF

    Edit// en mods zeggen altijd dat we niet in het topic zelf moeten reageren maar moeten reporten of een pm sturen, maar als ze die niet lezen heeft dat niet bijster veel zin...
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar wie stuur je ze dan?
    En het kan toch zijn dat ze gelezen worden, maar dat hoeft toch niet altijd met een antwoordt te worden bevestigd?
    Het kan ook nog zijn dat ze niet eens online zijn als jij een PM stuurt...

    Misschien kun je beter wat specifieker zijn.:)
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een maand geleden een mail naar mirik gestuurd en heb nog geen antwoord!
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik krijg altijd bericht van de mods als ik wat stuur of ik zie resultaat... misschien is hun pm box vol

    Mirik bemoeid zich niet met het forum ... alleen met nieuws en Mirik was vorige maand naar E3
     
  5. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik let er meestal op of de mods online zijn, en meestal zijn mn berichten duidelijk betiteld en gaan ze over serieuze dingen. maar bijv. meerdere malen geen berichten teruggehad van ocrist, sic, graveheart, darkwing, en nog enkele... zoals volkoren.

    en als hun pm box vol is krijg je daar toch bericht van?
     
  6. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    hebbe julie het al gezien de ps3 turbo ofzoiets is uit
    ze laten op een site plaatjes zien (kweet niet welke site want een klasgenoot zat erop maar als ik het weet zal ik het laten weten!!!!!

    /Mod En wat heeft dat nou hier mee te maken? -Elgee
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2005
  7. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    en dit zeg je hier?:{
     
  8. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk heej, de ps3, wouwwwww fasssssinerend, en verder nog iets te melden waar we iets over moeten weten?
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik heb hier ook nog een verse PM liggen voor Cole Trickle en !SIC!. Nu momenteel hebben ze der geen ene fluit meer aan, maar ze zijn nooit gelezen. Kweet niet wat der met Cole Trickle is gebreurt maar die heb ik zo'n 2 maand geleden een PM gestuurd, en hij is ook niet meer online :mad: Jmmr, Toch wel de tofste gast van alle moderators (niet dat de andere niet tof zijn hoor ;)).

    Mods weten jullie misschien waar Cole Trickle heen is? want hij is al een hele tijd niet meer online geweest.
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Man man man, het nivo van het forum daalt de laatste weken wel enorm zeg. Wat is dit nu weer voor een thread??? Staat er ergens dat je antwoord moet krijgen als je een PM stuurt?? Maarja, je hebt weer wat posts erbij zullen we maar zeggen -zucht :{-
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een an !SIC! gestuurd en 1 aan ORCIST en die zijn allebei gelezen maar ik heb er ook 1 aan DW en 1 aan GH gestuurd (toen ze nog admin waren) en die hadden ze niet gelezen.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :'-( :'-( :'-(
    Ik leef met je mee....



    |:-
     
  13. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe zijn alle PM's die ik naar de mod's heb gestuurd, gelezen en beantwoord.
     
  14. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is natuurlijk onzin wat je zegt en over zinloze post gesproken! Hij heeft de moderators een PM gestuurd met wat voor reden dan ook en als hij zelf na meerdere PM's naar verschillende MOD's heeft gestuurd maar geen antwoord op zijn vraag krijgt dan vind ik dat hij het op een nette manier zo vraagt niet verkeerd. Hoe moet hij anders achter de reden komen waarom hij geen antwoord terug krijgt? Misschien staan zijn instellingen verkeerd of een andere reden...

    @Elgee, sinds wanneer moet je online zijn om een PM te ontvangen? Die word toch gewoon bewaard in je PM menu "Ontvangen berichten" en de eerst volgende keer dat je online komt kun je ze als nog lezen?
     
  15. Daarom noemen sommige mensen je ZeurFighter.. (sorry flauwe grap :D)

    maar kun je je voorstellen dat de mods en admins ook een leven hebben :+
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als je niet online bent is het toch best lastig lezen..
    (@the warriorsan)
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niks uit. Maar ik bedoelde daarmee dat je dan moet wachten op een antwoord totdat de mod/admin weer online is, en dus niet verbaasd moet zijn als je niet direct een antwoord krijgt.. Klinkt natuurlijk logisch...
     
  18. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    En nog een zinloze post..

     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    8)

    En dan een thread beginnen met "slechte zaak".... man man man, alsof we het hebben over een écht belangrijk iets. Dit is gewoon een gratis forum hoor met mensen die ook maar moderaten voor de lol _0/

    juist :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb ook nooit problemen gehad met het niet beantwoorden van PM. Ik kreeg vrijwel meteen antwoord op problemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina