Slechtste Xbox spel ooit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 17 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechtste spel ooit?

    FF vraagje, wat vinden jullie het slechtste spel voor de Xbox die nu uit is.
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    bruce lee of dat ene skate spel ....kweenie meer hoe t heette iets met extreme
     
  3. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Azurik, Wreckless, James Bond en met die boten.
     
  4. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, BLOOD WAKE, die zuigt ook ja!
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Bloodwake is dat bootspel

    enne turok doet ut ook behoorlijk slecht!
     
  6. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Gunmetal schijnt ook niet zo super te zijn...
     
  7. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    james bond AUF, wacked ofzoiets en bruce lee
     
  8. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Azurik is om van te :r


    (no comment)
     
  9. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    en van Turok verwachten ze toch best veel, haha vriend met GayCube wacht vol spanning op dit spel, zal hem vertellen wat de rest van de wereld ervan vind (tja, als er gewoon geen leuker GC spellen zijn, lijkt me logish dat je dan voor Turok ofzo kiest) :+
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    bloodwake en bruce lee! :r

    //Mod : om een extra bericht uit te sparen, ik heb even de topic-titel aangepast!
     
  11. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet Bruce Lee zijn, als ik op de reviews af ga dan, ik zelf koop namelijk niet zulke wanprodukten }:] Een maat van me is best wel Bruce Lee fan, en overwoog nog om yem aan te schaffen, tot ik hem de reviews liet zien. Hetzelfde geld trouwens voor Blade 2... Dat Bloodwake zoog ook behoorlijk ja, demotje gespeeld. Maar ik vond Gunmetal wel weer cool, alleen de besturing zoog.....:eek:
     
  12. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    jetsetradiofuture
     
  13. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    turok is best wel leuk wat is er mis mee .....MP is wel leuk voor 5 min ofzo maar turok blijf tenminste langer dan 30min in me xbox meer niet :+
     
  14. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ey ik vind jsrf echt niet slecht ofzo...is echt wel leuk
     
  15. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, JSRF zorgt toch wel btje voor verslaving!
     
  16. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    JSRF is cool, Azurik vind ik van mijn games het slechtst en Pgr valt ook tegen
     
  17. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nou te zeggen dat JSRF het slechtste spel ooit is alleen omdat jij het niet leuk vindt is natuurlijk onzin. Dat spel loopt over van de kwaliteit. Ik vind de volgende games echt crap:

    Barbarian
    Bruce Lee
    Cel Damage
    ESPN Int Winter Sports
    Gauntlet Dark Legacy
    Grav Games Bike Street Vert Dirt :r
    Hunter The Reckoning
    NBA Live 2002
    New Legends
    Test Drive Off Road Wide Open
    Pro Tennis WTA Tour
    Smashing Drive
    Street Hoops
    TD Overdrive
    UFC Tapout
    WWE Raw

    Brrrr.....
     
  18. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    wreckless? are you crazy man...is misschien wel kort maar nog steeds 1 van de mooiste spellen die er is

    Bloodwake zuigt...Turok vond ik zeeeeer tegenvallen euhh Bruce Lee schijnt ook echt slecht te zijn maar heb ik nog niet gespeeld


    PGR en JSRF zijn gewoon erg cool BTW
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2002
  19. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Jet Set Radio Future Rulezzz!;)
     
  20. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Street, Dirt nogwat Superbike, Bruce Lee, Kabuki Warriors, Smashing Drive, Tetrus Worlds. Dit zijn echte slechte games, ook Azurik is helaas een slechte titel al is de wel beter dan eerder genoemden. Anders moet je gewoon wat titels huren bij de videotheek, die hebben er een handje van de slechsten uit te kiezen voor hun assortiment.

    Persoonlijk heb ik o.a. James Bond AUF, JSRF e.a. in de thread genoemde gespeeld, dat zijn echt geen slechte games, met zwakheden en misschien een kwestie van smaak, maar slecht is iets heel anders.

    Wat ik gespeeld heb:

    James Bond, mindere graphics en helaas niet zo goede controls als Halo, maar zeker wel leuk. Beetje kort. Wel leuk dat je de ene missie echt fps aan het doen ben terwijl je de volgende een on rails shooter is vannuit de auto en zo verder.

    Wreckless, supermooie graphics, maar veel te kort, binnen een dag zeker uitgespeeld. Wel leuke maar niet al te diverse gameplay, maar omdat het niet te lang duurt valt dat niet zo heel erg op.

    Bloodwake, oke, dit is een serieuze onderneming om te leren mikken en te besturen, het is namelijk in het begin echt supermoeilijk. Daarintegen is het water en de besturing van de boot wel realistisch. Graphics zijn netjes maar het wordt saai.

    GunMetal heb ik een demo van gespeeld, typisch titeltje, je bent een mech die ook een straaljager kan worden, je schiet 50 rounds per second en je hele beeld zit vol met tracers. Intensieve arcade achtige gameplay. Niks mis met de graphics of sound ofzo.

    JSRF, superorgineel, maar je moet er wel van houden, platformer met graffitibendes en nog stuntwerk op je skates toe. Zelf vond ik het een geweldig smaakvolle titel. Toppertje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina