1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    DLC is deze week in de aanbieding. The Nightmare in North Point-DLC is nu 280 points, maar even binnenhalen.
     
  2. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Spoel je mond ff, vind jij het nou echt interressant om met een spleetoog te spelen?:emo:
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou nou BlazeBoy, niet van die taal uitslaan he.
     
  5. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Sorry madame.
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360achievements.org/...-of-the-Snake--Confirmed-and-Coming-Soon.html

    Eindelijk weer wat story DLC!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar weken geleden op GoD gekocht en onlangs mee begonnen, moest er effe in komen maar daarna was het echt genieten. Dit is echt een hele gave game zeg. Ik zeg het niet gauw, maar deze game is gewoon beter dan GTA IV wanneer het op missies aankomt. Er zit echt veel variatie in en vol actie gewoon. Er wordt goed gebruik gemaakt van de interieuren tijdens missies en bij bepaalde missies moet je zelfs een vermomming aan hebben om dingen voor elkaar te kunnen krijgen.

    Aan het rijden ben ik nu wel gewend geraakt, maar ik blijf het autorijden in GTA IV gewoon vele malen beter vinden. Het is misschien wat logger, maar daar voelt het echt aan alsof je ergens in rijdt, terwijl het in SD echt behoorlijk arcade en gigantisch vlot is qua zowel snelheid als beweging. Er lijkt een soort parkour in SD te zitten en dat werkt vind ik echt geweldig. Wei jumpt over obstakels heen alsof het niets is en alles gaat gewoon lekker vlot. Zelfs de gunfights zijn niet eens slecht, terwijl ik dat wel had verwacht. Opzich misschien geen wonder dat de game zo nice is, want ex-devs van Rockstar Vancouver, EA Black Box, Volition en Radical Entertainment hebben eraan gewerkt. :thumbs:
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Year of the Snake DLC is nu uit!



    Ik ben er op het moment mee bezig.
    Het is een goede hoeveelheid content en er zijn erg leuke missies, zoals bomauto's het water in rijden, menigte uit elkaar halen met traangas, verdachten arresteren, enzovoort.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Alweer een goede Sleeping Dogs DLC.




    QL natuurlijk met weer met Vinny. :cool:
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER als je de game nog niet hebt uitgespeeld!



    :lol:
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Aanrader?
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Year of the Snake vanmiddag uitgespeeld en de hidden packages achterhaald. Aardige DLC, maar wel erg kort. Denk dat ik, inclusief het achterhalen van de packages en de sidequests, nog geen twee uur mee bezig ben geweest. Had er misschien iets meer van verwacht.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eergister gekocht voor 15,- op de Marketplace. Eerst even ME2 uitspelen en dan kan ik hiermee beginnen. :cool:
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]VEXJON0ww34[/yt]
    :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Eergisteren deze game ook maar aangeschaft, wat een toffe game zeg, echt super!
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de game i.c.m. Uncharted 3 gekocht maar ik ben er niet zo erg weg van. Vind het een beetje lompe besturing plus de graphics zijn ook niet echt aandoenlijk. De verhaallijn oppikken is moeilijk aangezien je wel lekker kan kloten.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Erg toffe game, moet nog iets van 5 missies en dan is de game uitgespeeld. Combat system is echt goed. :)
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Lompe besturing? Vind dat juist een groot pluspunt van de game, het reageert allemaal goed. Daarna GTAIV nog een keer geprobeerd maar damn, wat een trage besturing, echt alsof je door een grote zandbak heet banjert.

    Top game! :)
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Is Year of the Snake het waard? Ik zie nu de hele tijd 88% completed en wil weer 100 hebben :+.
     

Deel Deze Pagina