1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja was paar dagen terug toch al bekend? Maar meh
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nice, origineel was vetter dan GTA destijds.

    Maar aangezien ik hem al gespeeld heb en nog heb liggen ga ik deze remake niet kopen.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Precies na GTAV en RDR beste open world game voor mij afgelopen generatie maar heb ook geen behoefte meer om hem nu nog een keer te spelen. Hooguit voor een superzacht prijsje of via PS+
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Komt wat mij betreft niet in de buurt van Assassin's Creed 2 GOTY, welke veel dieper, mooier en beter was.

    Sleeping Dogs was aardig, maar viel uiteindelijk nogal tegen. Main character vrij boring, verhaal redelijk standaard en eindigde eigenlijk te vroeg, gameplay werd vrij saai na verloop van tijd (alleen maar vechten, vrijwel nooit schieten).

    Gameplay voelde trouwens wel erg goed aan, dus het racen, het vechten en het schieten was goed uitgewerkt, maar zoals gezegd, het vechten was na verloop van tijd toch niet diep en uitdagend genoeg.

    Ten slotte vond ik de stad gewoon tegenvallen, maar dat zal ongetwijfeld ook komen omdat ik de stad ken, en dan valt het een beetje tegen wanneer je alleen maar Hong Kong Island krijgt, en dan ook niet eens echt waarheidsgetrouw.

    Game gespeeld op de PC, dus zag er al goed uit, dus denk niet dat ik de PS4 versie zal kopen. Misschien ooit eens voor 10 euro uit een budgetbak ofzo.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hold on....

    Het racen was goed uitgewerkt? Tja ieder zijn ding maar dit kan ik echt niet begrijpen. Als ik iets megakut vind in die game is het 't rijden wel. Het is zelfs nog beter in Saints Row 3, om nog maar te zwijgen over GTA IV en V. Het rijden in SD was alsof je een RC wagentje bestuurde. Voelde gewoon goedkoop aan en er was geen fun aan te beleven. Vond je het serieus goed? :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, ik vond het wel lekker werken. Is wel al een poosje geleden, maar voor zover ik het me herinner ging dat allemaal redelijk OK. Reageerde gewoon goed op je input.

    Het is natuurlijk geen sim ofzo, of een serieuze arcade-racer, maar het was nooit frustrerend of oneerlijk of whatever.

    Over goede sandbox-games gesproken, Far Cry 3 beschouw ik ook als 1 van de allerbeste sandbox games. Een grote speeltuin met veel vrijheid en afwisseling in missies/opdrachten/mogelijkheden. Niet perfect, maar wel heel erg goed.
     
  7. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Zijn er al beelden beschikbaar? Want ik ben wel benieuwd of dit echt next gen zijn.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jammer dat deze game zo weinig aandacht krijgt. Heb de next gen versie gekocht en hij is echt geweldig!
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je het ook op de 360/PS3 gespeeld? Vond de game al snel niet meer interessant wegens de matige besturing van auto's en de weinig levende stad. Is dit verbeterd in de X1/PS4 versie?
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dit is echt een fantastische game. Ik heb geen idee wat de next gen versie anders doet dan zijn voorganger, maar voor mensen die deze game niet hebben gespeeld is het zeker een tip om op te pikken.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja heb em op de 360 gespeeld maar daar vond ik hem een stuk minder. Het rijgedrag is ook verbeterd.
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoe valt de next gen mee? Ik had hem gratis op de Xbox 360.

    Deze week is hij voor maar 30 euro bij bol.com, aan te raden voor dat geld?
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Deze game laatst toch op de kop getikt in de store voor €4.99. Daarvoor ooit al fysiek gehad, maar verkocht omdat het mij niet wist te boeien.

    Nieuwe kans gegeven en: prima game. Heel deze topic doorgelezen (37 pagina's) en mooi om de verschillende opinies te zien. Van GTA IV beater tot B-Titel en van namaak GTA tot GOTY van 2012.

    Na Horizon valt deze game mij grafisch niet eens tegen, vooral in de regen met de neon ziet het er best gelikt uit
    Gameplay technisch is het aardig, de mengelmoes van de combat is redelijk uitgewerkt. In alle facetten geen uitschieters (lees: vechten, schieten, rijden) maar allemaal wel degelijk uitgewerkt.

    Verhaal was zeker tof. Wel een van de pluspunten van de game. Stad als Hong Kong is een leuke afwisseling, wel rustig op straat maar de sfeer is prima.

    De missies zijn best variërend (main campaign) en de afwisseling met races, favors, Jobs, cob, cases en hack missions zijn op de lange termijn wel wat repetitief. Laatst genoemde steekt daarnaast best leuk in elkaar.

    Autorijden is even wennen, motorrijden is verschrikkelijk.

    Uiteindelijk vooral doorgespeeld vanwege het verhaal en de combat die gewoon lekker wegspeeld. In dat opzicht imo interessanter dan GTA IV

    Overall: 7/10
     
    Reckuuza en Daz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina