Slim idee voor mensen die niks uit de REWARD PACK lijst kunnen kiezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 1 mei 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Neem twee spellen die je al hebt en waarvan je het bonnetje bewaard hebt (bijv Halo)

ga daarna terug naar de winkel met je bonnetje en de dicht verpakte games van MS en zeg dat hij/zij waarvoor je die spellen kocht die spellen al had en of je ze kan ruilen of geld krijgen.

Let wel op dat je binnne de ruildatum die spellen ruilt in dit geval.

Misschien een idee voormensen die niks willen hebben/kunnen kiezen.

Anders stel ik voor dat je goed ruilbare/verkoopbare spellen neemt.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, had ik ook al bedacht. Bij mij alles helaas ver over ruilmogelijkheidsdatum heen. Ik neem gewoon twee spellen die ik kan ruilen met iemand tegen wat ik wil hebben.:)

3. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mailtje kreeg ik retour van MS nadat ik hun vroeg of de
    games-lijst definitief is. Als ik dit zo lees dan maak ik er op uit dat als je belt dat er dan misschien wel iets te regelen valt als je uit de lijst geen spellen kunt kiezen.

The final list of games on offer for the reward pack is as follows:
    Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld: Munch’s Oddysee, Dead or Alive 3, Bloodwake, Fuzion Frenzy, NBA Inside Drive 2002 and Azurik: The Rise of Perathia.
    If you are unhappy about this list in any way please call the Customer Care Line and we will escalate your call to one of our supervisory team.
    We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again.
    Kind regards,
    The Xbox Customer Care Team.

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou dus betekenen dat je ook iets anders zou mogen kiezen als je maar genoeg zeurt?

Ik had nog maar 2 games en heb er twee uit de lijst die ik wel leuk vond, dus voor mij was 't geen probleem. Voor diegenen die al een kast vol met spellen heeft, is dit misschien wel een uitkomst!
    Of even checken of iemand een game te koop heeft gevraagd en kijken of je daar iets mee kunt regelen.

Het zal weer druk worden bij MS.

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet zoveel problemen met de lijst, alleen dat JSRF er niet bij stond

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne had ik er ook graag opgezien hoor :'-(

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post hier al een tijdje dat ik gewoon ff wacht en dan een vriendelijke meel stuur, 't ziet er naar uit dat ik dat goed aangevoeld heb, is al de tweede meel die ik lees met zelfde statement. Dat roelt voor mij.:)

8. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik mis wel meer games kijk eens op nedgame daar staat al een behoorlijke lijst;)

Deel Deze Pagina