slotje zonder (weer woord)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Viking, 13 feb 2003.

1. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er genoeg van. Ieder keer als ik een thread open (al dan niet oud nieuws) word ie gesloten zonder dat ik er ff op had (kan) reageren :mad: . Hier word ik niet vrolijk van en denk er ook over om maar naar een andere forum te gaan. Mods doe hier wat aan want ik voel me gewoon gefustreed hierdoor.

Dank U.

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook voorbeelden?

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    voorbeelden idd

In alle threads die gesloten zijn van jou zie ik toch echt wel een verwijzing naar een andere of een uitleg.....

Niemand mag een weerwoord geven als een thread is gesloten.... behalve mods:+
    Dit is toch een weer woord? zo'n thread in de feedback forum?

4. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor ff kijk klik maar hier . Ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon ff kan reageren. Gewoon om ff in de gelegenheid te zijn om iets te kunnen uitleggen zoals in dit voorbeeld. Ik had namelijk de zoek functie gebruikt. Alleen niet verder gekeken dan de titels. Vandaar dat ik deze thread geplaatst had. Het enige wat ik de laaste paar dagen over deze game zag hier was concept-art. Dit had ik nou graag in de zelfde thread willen zetten. Nu word ik afgeschildert alsof ik een dombo ben die de zoek functie niet kan vinden. Dit bevalt me dus niet.

PS. Ik vind dat ik de vrijheid mag hebben om ergens op te reageren waar ik dat maar wil. Ik vind niet dat ik perze naar deze forum moet gaan om mijn ongenoegen te moeten melden.

Laatst bewerkt: 13 feb 2003
  5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als een thread al bestaat wordt die vaak gesloten. En natuurlijk mag je het er niet mee eens zijn, maar als we een thread gewoon open laten staan er straks 10 threads met hetzelfde topic bovenaan. Dus als je het ergens niet mee eens bent kun je een PM sturen naar de mod die de thread dichtgegooid had, of hier plaatsen zodat iemand anders ernaar kan kijken.

Nee, je bent geen dombo. :+

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
  7. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0

Uhh sorry hoor maar wat heeft dit er nou mee te maken? Lees de de titel nog es ff:confused: . Ik vind het niet erg als de thread terecht gesloten word. Ik geef jullie daar alleen maar gelijk in. Alleen op de manier waarom dit gebeurt zet ik mijn vraag tekens en dat ik daarna niet meer kan reageren (hier kan ik dit wel maar ik zou dit graag nog in dezelfde thread willen doen).

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    In een gesloten thread zelf reageren gaat gewoon niet.....

Want dan krijg je off-toppic discussies!

Als je niet verder kijkt dan de titel ben je niet dom maar lui....

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan zouden we nooit meer een slotje kunnen zetten, snap je. Als we eerst moeten wachten totdat iemand een weerwoord gegeven heeft dan moeten we elke thread dubbel checken en wordt het alleen maar onoverzichtelijker. Bovendien kunnen er ook nog andere mensen reageren wat uiteindelijk toch tot ergenis lijdt. Dus als je het ontterecht vind dan stuur je een PM of plaats je het hier. Als je het er wel mee eens bent moet je er vrede mee hebben dat je niet meer kunt reageren. Het zij zo... :cool:

10. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik wel niet lui maar is de titel niet duidelijk genoeg. Uit geen van de titels (m.b.t. deze game) kan ik opmaken dat er ook nog screens in staan. Moet ik dan maar alle threads af lopen om te kijken of er toevallig al iets in staat dat ik wil gaan posten. Dit is geen doen. Wellicht is het een goed idee om de screens die jullie vinden apart te vermelden. Dus in de titel van de thread zelf.

Overigens vind ik jou wel een beetje dom als je dit kunt zeggen (uuuhhh schrijven).

Ps. wat mijn betreft is deze discussie gesloten. Ik heb mijn ongenoegen met tevredenheid kunnen uiten. Wellicht kan er een les uit getrokken worden (of toch niet)

Laatst bewerkt: 13 feb 2003
  11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet erg dat je iets post wat al eerder gepost is. Je hebt gelijk, je kunt niet elke thread aflopen. Maar we sluiten de nieuwe threads wel met een verwijzing naar de eerste thread, dan is er verder ook niks aan de hand.

Tevreden? :cool:

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    hèhè....

stond eerst wat anders..... toen geëdit.... toen weer te lui geweest om die zin weer is te lezen......

lui zijn is niet erg hoor;)

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dag

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    /me zwaait Ikke uit.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dag ikke

16. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is (dacht ik) zijn 3de ban, het zal wel rustig worden zonder hem. dabo alias ikke, waarschijnlijk ben je binnenkort wel weer terug :)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  18. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    is hij gebant dan?

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat deed hij alleen om te kijken of we oplettend waren. We hadden hem gelijk weer geband.

20. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaaaa....ff wakkker worden..oogjes gaan open..dicht ...open. Nee..daar ben ik ook te lui voor...ga maar slapen dan..trusten EI.

Deel Deze Pagina