Hallo lezers Suggestie:als iemand een duidelijk reply heeft gehad waarom sluite die jullie dan niet gewoon?Anders is et altijd een beetje dubbel lezen zeg even wat je ervan vind,ik denk zelf niet dat et een perfect plan zal zijn maar o.k.
Ligt eraan, als er een leuke discussie is ontstaan ; Waarom sluiten? Soms zegt de topicstarter idd ookzelf dat hij antwoord heeft gekregen en graag een slotje ziet, dan is dat geen probleem.
idd, er kunnen nog best people zijn die er nog wat over willen zeggen, en dan moeten ze weer een nieuwe thread aan maken, waarom dan niet gewoon open houden?
Relotjes Jah o.k. dat snap ik maar ik bedoel bijvoorbeeld bij help/cheats dan hebben ze een duidelijk antwoord gehad zegge ze thnx en ist klaar,maar sommige denke dat et nog niet klaar is en dan posten ze door,maar als ik zo is doordenk is et niet zo goed idee mischien,als et echt nodig is zette jullie er een slotje op,of anders vraagt de threadopener etzelf wel zoals ik laast idee,nee toch maar een andere suggestie bedenken
Ach, zie niet zo het nut in van het snel sluiten van een thread, beetje onzinnig. Gewoon sluiten wanneer een thread de mist in loopt