slotjes threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 10 jan 2005.

1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de suggestie om gesloten threads gelijk helemaal onderaan te plaatsen (op de laatste pagina in een board) of gelijk te verwijderen omdat je door de slotjes op een gegeven moment het board niet meer ziet als je begrijpt wat ik bedoel.

als je bijv. bij xbox live gaming forum kijkt zie je meer gesloten threads dan open threads, dat is erg onduidelijk

groeten,
    SoulFighter

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    slotje er op en auto delete na 24/48 uur

3. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    In gesloten threads, kan nog steeds nuttige informatie zitten.
    Als iemand naar bvb info zoekt over Xbox live aansluiten, dan komt hij wel bij heel veel threads terecht die dicht zijn, maar in sommige threads zit toch nog goede info, of anders sowieso een verwijzing naar een thread waar de info wel staat.
    Zo kunnen de dichte threads nog altijd nuttig zijn.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weet niet of dit nou wel zo'n goeie oplossing zou zijn. Er zijn namelijk nog wel eens threads die na een tijdje, om wat voor reden dan ook, heropent worden.

Voor de rest, ik heb er niet zo'n last van:)

Edit: En wat !Sic! allemaal zegt O-)

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Slotjes kunnen echter een voorbeeld zijn voor andere members. Zo weten ze dus hoe het niet moet.
    Als er meer slotjes staan dan gewone threads zegt dat meer iets over het subforum.

Verder is het zo, met de 2e delen van threads, de eerste delen onbereikbaar worden. Vaak zijn het leuke/grappige threads die het nog waard zijn om nagelezen te worden.

Het zal lekker zo blijven dus:)

6. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ook als er van een thread een vervolg deel is.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een verschil natuurlijk tussen een slotje op een volle threat, of nuttevolle threats dan van noobies die om illegale dingen vragen natuurlijk.
    De mods kunnen dan zelf zo'n auto delete slot er op zetten, beetje logisch nadenken natuurlijk

8. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    kan het wel ingevoerd worden bij de xbazar?

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde forumonderdelen schreeuwen om deze ingreep. Wat heeft het voor nut een xbazar tread open te houden als de deals gesloten zijn? Daarnaast staan er genoeg onzinnige treads die zo de prullenbak mogen. Van sommige slotjes is echter goed te leren. Ik vind echter dat de gebruiker uitgebreid de FAQ moet bestuderen.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Members kunnen op X-bazar toch zelf hun thread sluiten...
    En een thread op X-bazar staat na een dag toch al op de volgende pagina, geen probleem lijkt me.

De FAQ moet zowiezo gelezen worden, maar je kan niemand tot iets dwingen.

Heb verder geen idee of het ingebouwd kan worden als optie, maar ik denk niet dat Spleasure in Vbulletin gaat sleutelen.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het probleem is dan ook bij xbazar dat als een mod een thread sluit wegens kicken .. de thread starter rustig een nieuwe opent (omdat de andere toch niet zichtbaar is voor andere mods) dus dan word er misbuik van gemaakt

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als het meerdere malen gebeurt hebben we dat wel in de gaten, en dan volgt er natuurlijk wel een Xbazarban, dus het is niet aan te raden om te vroeg te kicken :)

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het wel mogelijk om een gesloten thread en threads waar in geen tijden meer word gereageerd ergens apart te zetten. Bij bijvoorbeeld dvd.nl is op het forum afgehandelde deals en gesloten threads apart in het gedeelte "afgehandelde transacties" gezet. Dit zou misschien een optie zijn, maar ik weet de mogelijkheden niet op xbw.

Verder de threads die gesloten worden buiten x-bazar, die moeten wel blijven, vind ik. Net zoals !sic! zegt dat van sommige meerdere delen bestaan, zoals de Morrowind Thread. Dan is het handig dat je het kan nalezen

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt het daar wel over heel andere forum software, waar heel andere hacks voor zijn. Voor vBulletin blijkt dat lastiger te zijn, tenzij je zelf aan de code gaat sleutelen, en dat doen we liever niet :)

Hoewel ik het nut er wel enigszins van inzie voor bepaalde forum, denk ik nou ook weer niet dat het absoluut noodzakelijk is. En gezien het feit dat zoiets niet eenvoudig te realiseren is, lijkt het me niet dat we dat binnenkort zullen invoeren.

15. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou meteen mijn punt. Elk 2e deel van een leuke Thread, opent een Admin/Moderator, en niet de originele StartPoster. :{.

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k maakt mij helemaal niks uit. K stoor me der verder niet echt aan ofzo, al is het wel soms een beetje irri als je de helft van de pagina gelockt ziet staan.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Maar, zoals je kan zien...maakt het bij de meeste 2e delen niet uit wie hem maakt. De thread wordt er niet anders door.
    Bij het casemodden heb ik de eerste post mogen maken, toen was ik dus nog geen mod.

Zo kunnen sommige threads beter worden geopend door iemand met een beetje verstand ervan, wat dus ook gebeurd:).

En vaak zijn de originele threadstarters niet eens meer actief op dit forum.

18. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    het was meer een suggestie, maar het is moeilijk te realiseren en niet echt heel vervelend, dus zullen we het hier dan maar bij laten? :)

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iedereen doorheeft datie gewoon om een slotje zit te vragen :cool: .

ff ontopic: ik vind het plan eigenlijk ook niet noodzakelijk, een forum met gesloten threads erin is misschien wel minder overzichtelijk dan wanneer er geen gesloten threads instaan, maar als ze er blijven staan kan zie je tenminste wat voor threads je niet mag openen en de informatie die erin staat kan soms wel nuttig zijn zonder dat erover gedisuseerd kan worden :)

20. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige threads gaan vanzelf weg, als er al lang niet meer in is gepost. Omdat er bij sommige hokken maar 1 pagina staat, en bij andere 2. Deze kun je dus alleen via de zoekfunctie krijgen.

Deel Deze Pagina