ik vind slotjes echt niet plezant, hoor vooral niet dit soort dingen.... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=27073 laat dan iig staan wat er stond want nu ga ik er de hele nacht over liggen piekeren. ik vind....verwijder zoiets gewoon..... in andere gevallen zijn slotjes ook irritant omdat ik er vaak eigenlijk nog wat op wil zeggen......dan kun je beter de topic opschonen en het onzinnige eruit halen....
Als wij elk topic dan moesten opschonen dan zou het verrekte veel werk gaan kosten. Lijkt me sowieso niet zo'n denderend idee. Gewoon een beetje nadenken bij wat je aanmaakt et voilá En posten in een onzinnig topic of een topic wat niet aanvaardbaar is...wat is daar dan het nut van? Een forum zonder slotjes zou idd netjes uitzien, maar helaas...er zijn members die óf niet weten wat ze wel/niet mogen posten óf gewoon willen etteren...Je kan moeilijk alles gewoon toelaten
maar 't zou misschien wel handiger zijn als je dan in plaats van de thread op slot gooit 'm gewoon weg gooit. ziet er ook wat mooier uit en de persoon die de thread is begonnen stuur je gewoon een pm
Neen - Voor de 300.00e keer (en ik weet ZEKER dat TheFlood dat ook al weet) = Mensen gaan zeuren als een thread is en starten een nieuwe omdat ze denken dat er iets mis ging blablabla
En als een thread eerst goed loopt en dus vol goede informatie staat, is het een beetje zonde om hem weg te gooien. *bewaart zin om nog een keer of wat te copy+pasten in de toekomst
heb ik het nou goed? volgens mij zijn de mods iets minder streng geworden er worden de laatste tijd minder slotjes uitgedeelt aan topics waar ze ze vroeger wel een slotje aan gaven, ik vind dit wel goed zo word het forum gezelliger
Al zie je wel dat het de laaste tijd steeds vaker gebeurd dat men een thread wil sluiten en vervolgens het slotje gewoon vergeet. Vervolgens wordt deze een half uur later alsnog gesloten door een andere mod voorzien van een sarcastische opmerking. Ach ja de mods hebben ook de zomer in de kop denk ik en het blijft leuk leesmateriaal.