slotjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door marco007, 15 jul 2004.

1. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik vind het super vervelend als er steeds slotjes op een post of tread komt, wat kan mij dat nou schele dat er al een post of tread bestaat, alsof ik in dit veelste grote en onoverzichtelijke forum ga kijken of er als een tread van iets is, en vaak wil ik ook reactie geven maar dat blijkt er weer een slotje te staan, dat je je berichtje bij de goede tread moet zetten vind ik wel normaal, maar ga toch niet zomaar overal slotjes op zetten, als iemand wat vraagt over een spel naar een of ander oplossing wil ik gewoon kunnen antwoorden, maarja ik ben geen mod, maar ik wil wel effe zeggen dat ik het super vervelend vind om steeds maar slotjes te zien.

2. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat je hem verkeerd geplaatst hebt hier..

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ik heb 'm even verplaatst.

De slotjes zijn er, omdat topic inderdaad gewoon dubbel gemaakt worden.
    Juist door dubbele topics verlies je het overzicht.

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Idd. En als je een antwoord zoekt kun je dat vaak terug vinden in een andere draad met hetzelfde onderwerp. Zoeken gaat sneller dan een nieuwe draad aanmaken, vraag stellen en antwoord verwachten. En je bespaart een hoop gezeiks als er al een zelfde draad bestaat.

5. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat geloof ik wel, en effe zoeken naar een onderwerp is ook niet erg,maar daar gaat het mij niet om, omdat ik normaal nooit een tread op post open, maar ik wil gewoon kunnen reageren naar mensen die een post of tread openen, en als ik dan een slotje zie is dat gewoon heel vervelend, en er zijn zoveel mensen die niet weten hoe het forum precies werkt

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben het met 1 punt met je eens en dat punt geld vooral in het Network gedeelte. Tuurlijk snap ik dat je dan het overzicht kwijt raakt als er heel veel threads komen met al die onderwerpen die al zo vaak gesteld zijn. Maar als je dan bijv: live of iets bent installeren en het lukt niet je hebt een vraag, je stelt hem en je wordt weer doorverwezen naar een centrale threads, en vaak heb je dan geen antwoord op je vraag. En moet je die hele centrale thread doorzoeken voor een antwoord, wat een hele tijd kan duren... Waarom kan er dan niet in het begin van de centrale thread staan hoe het is opgelost bij de threadstarter, of hoe het opgelost zou kunnen worden. Dat vind ik een stuk overzichtelijker in een centrale thread zelf. Bijvoorbeeld bij de thread: "Het niet horen en zien van bepaalde mensen" op xboxlive. Wordt er steeds weer gevraagd of iemand een beetje een soort samenvatting kan maken en hoe het bij Wouter was opgelost. Omdat het veel tijd kost om al die posts door te lezen in zo'n thread. En omdat je er vaak geen zin in hebt, ik zie er erg tegenop om een centrale thread te gaan lezen... Dat lijkt mij eigenlijk wel een goede oplossing om een Centrale thread overzichtelijk te houden.

7. BATI NL

BATI NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet is nie zo zeiken marco, kom liever weer eens op live sukkel !!!!

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    een slotje op een post;) wow

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom al lang op dit forum (een maand of 8 voor inschrijving) en maak redelijk vaak gebruik van de zoekfunctie aangezien ik graag veel lees over alles wat met de Xbox te maken heeft _O_
    Het feit dat mensen niet weten hoe iets werkt is onzin, ze weten wel hoe ze moeten registreren maar nemen niet de moeite om daarna verder te ontwikkelen en gewoon opzoek te gaan naar hun antwoorden |:-

Ach, wat maak ik me druk om niks eigenlijk _0/ :cool:

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit deel van 't forum is om te zeiken ;).

11. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Agja , wat is het nut om een thread te laten staan als er al een staat?

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vele slotjes worden veroorzaakt door groentjes. Registreren zich om een vraag te stellen die al 10x eerder is gesteld, verwachten direct antwoord en zijn weer weg. Als ze nou eventjes 2 tellen meer moeite doen om te zoeken, dan zijn er genoeg topics te vinden waar vragen in beantwoord worden als "is mijn snelheig goed" et cetera. Als er 10 Halo 2 topics open zouden blijven heb je geen idee meer in welke thread je het moet plaatsen, moet je ze allemaal doorlezen om te kijken of er iets nieuws in staat en vaak meer dubbele dingen. Nee, slotjes zijn ideaal.

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Is het misschien een idee om standaard in te stellen dat iedere nieuwe member een pm krijgt gestuurd (automatisch) van het mod-team waar gewoon in 1 duidelijke zin de zoekfunctie wordt genoemd?
    Want het beleid leest namelijk (bijna) niemand weten we ondertussen wel. En van een pm krijg je een email of popup als je online komt. Dit wordt zeker gelezen!

Want ik denk dat de zoekfunctie 1 van de grootste oplossingen is voor al dit gezeiks.
    Denk er eens over na..

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien niet eens zo slecht idee. Vrijwel niemand leest de voorwaarden bij het registreren of kopen van iets, een klein groepje mensen leest de faq en iets meer mensen zoeken. Zou best eens het proberen waard zijn, om te kijken hoe nieuwkomers reageren (gedragen) met het ontvangen van pm/email over zoekfunctie.

15. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Marco, batie heeft gelijk!!! ;)

16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Jij bent idd nooit meer op Live Marco!
    Novofugo NL ook nooit!!! ;)
    BATI NL OOK NOOIT!!!!

De groentjes zorgen er vaak idd voor dat er veel slotjes komen door stomme onderwerpen.

Maar soms zie ik slotjes waarvan ik de rede niet snap. Bijvoorbeeld gister bij de hip hop thread. Waarom mag men daar niet over hip hop praten? Is dat verboden?

Een thread over "Eckie" mocht bijvoorbeeld wel en bestaat volgens mij nog steeds...

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Doe nou niet zo dom. Die thread was niet gesloten omdat het over hip hop ging (hoe graag je dat ook zou willen denken). De reden is onderhand toch wel duidelijk mag ik hopen?

18. BATI NL

BATI NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben echt wle vaak on-line hoor :9 en novofogu ook maar hij heb nu een neiuw account.... novo nl _O_
    en vind ook dat die slotjes erop moeten komen anders vind je helemaal nooit wat als je wta zoekt. |:-

19. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, is het dan geen goed idee om nieuwe members de eerste dag geen nieuwe threats te laten starten? Als dat te implementeren is natuurlijk...

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Mjah iedereen is vrij om wat te starten.... vaak hebben de meeste ook prangende vragen ... misschien wel een idee voor live en networking :+

Deel Deze Pagina