sluit je eigen keybord aan op je xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Noedel, 17 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    nieuwtje:

Phantasy Star Online is reeds beschikbaar in de States en het is wel geweten dat deze game bijna alleen speelbaar is met een keyboard. Daarom heeft Microsoft een gratis adaptor uitgebracht waarmee je zowat elke USB keyboard kan aansluiten aan je Xbox. Gratis is een groot woord, want de verzendingskosten moeten nog steeds door jou betaald worden en het is voorlopig alleen in de States leverbaar.

Zodra Phantasy Star hier verkrijgbaar is zal de adaptor ook bij ons verkrijgbaar zijn. Nu nog een muis adaptor en we zijn helemaal klaar voor Halo 2 & Counterstrike online play! Lees er meer over opGamers.com .

greetz, Fear is my ally

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Er is al gezegd dat het keyboard alleen zal werken met Phantasy star online, dus helaas geen halo en counterstrike met keyboard

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    maar ik snap eigenlijk nie wrom ze een keybord maken, je hebt toch een microfoontje bij live! :confused:

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, dit is geen'nieuwtje' MEER...
    En ik denk niet dat dit voor games als Halo2 en counterstirke gebruikt zal worden,wnat Microsoft is hier eigenlijk tegen, het moet een CONSOLE blijven met het gevoel van: lekkeer achteruit op de bank gamen.. maar dat kan niet met muis en toetsenbord he...

5. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    je kan toch je toetsenbord op je schoot zetten ;)

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat doe ik ook met me Steel Battalion controller ;););)

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    alles kan, maar is dat lekker achteruit zitten op de bank? en de muis????? wil je daar iets mee kunnen heb je echt wel een tafeltje nodig.. FIJN iz ANDERZ

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Al eens 50 mensen door elkaar horen praten?? met een keyboard gaat dat nog wel maar je krijgt koppijn als zoveel mensen lullen.

Wat ze zouden kunnen doen is de chat gebruiken in mmorpg maar als je elkaars vrienden bent dat je dan kan praten via de communicator.

Ook vreed het heeeeel veel bandbreedte als zoveel mensen op een server staan te lullen.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina