wrm werd mijn thread gesloten er staat bij xbox hardware en dolby digital word het gesloten omdat ik over een surround systeem praat zegt die fargo gaat niet over xbox harde ware wrm staat het er dan lijkt mij niet dat hij de slimste van het forum is.
Duidelijk voorbeeld van een te streng modereer beleid. Ok het is geen Xbox topic, maar ik snap niet dat er niet soepel gekeken kan worden..
Tja het werd een opsom topic en het is geen xbox hardware (speciaal voor de xbox gemaakt) ... Maar als andere willen dat deze heropend word heb ik geen bezwaar ... Misschien een forum aan maken voor overige hardware :{ maar ja we zijn ook geen bemiddellingsburo ,... audio is een keuze net als een pc of een tv kopen ... iedereen wilt wat anders... maar ja, ik ben ook geen heilige NB bij het kijken naar deze topic (ik heb hem niet gesloten vanwege de centrale thread) ... maar specifiek omdat het een opsom topic wordt en het niet xbox hardware gerelateerd is... (Bij xbazar sluiten we deze topics ook... als er andere hardware wordt aangeboden) je kan even kijken ... www.kieskeurig.nl ... daar kan je praten over verschillende audiosets Tja, ik ben niet de meest soepele mod en ik ben een regel freak ... maar met smeerolie word ik wat soepeler hoor. wie is fargo ...
Re: Re: sluiten van mijn thread Fargo is de nieuwe mod (nog in proefperiode maar toch). Verricht zeer goed werk en je krijgt hem zelfs met smeerolie niet soepeler .