Het kan, en zou wettelijk toegestaan zijn dat wanneer je de doos hebt gekocht voor 26 april voor het bedrag van €299,= Microsoft aanspreekt op het RewardPack, je een reactie krijgt in de trand van:"Sorry, jouw serie nummer is automatisch ons eigendom geworden. Dit zou kunnen komen doordat Microsoft alle dealers van de box de opdracht hebben gegeven om de serienummers door te geven van alle dozen in het filiaal. Free Record shop, MediaMarkt, Correct, Games&zo. iedereen die de prijsverlaging eerder invoerde. Da's verrot. Weet je wat het is, Microsoft heeft de meest sluwste manier gekozen om hun afzet te vergroten en dat is "van-mond-tot-mond-reclame". Het is dus altijd erg vaag gebleven rond het ReWardPack. Krijg je nou wel iets, of niet? Af en toe verschijnt er een post op een Gamessite, maar ook dat is nooit 100% vertrouwbaar, en bovendien worden lezers in de war gebracht met al die reacties op dat artikeltje. Wel, Niet, Wel, Niet... Echt waar, Je weet het pas zeker als je het op het nieuws hebt gezien op NEDERLAND I, II of III. eerder niet! Heeft iemand uberhaupt al een Rewardpack gekregen? (ps. ik weet ok niet of dit waar is. ik heb het gelezen op het andere forum hieronder. games ed.) Laat iets horen mensen. hoe meer mensen zich hier mee bezig houden, hou bewogener de zaak wordt.
M$ heeft een rep hoog te houden, en ze gaan het niet riskeren om een leugen de wereld in te helpen en dan doodleuk te zeggen dat het niet zo is....M$ levert wel goed werk en ze zullen het ook wel nakomen als ze iets beloven, dit is geen kleine eenmansbedrijfje die zo opgedoekt kan worden, dit is een vette aso grote concern en handelsmerk dat ontzettend veel verliest als het loze beloftes doet...... AlphaZel has spoken
hmm. ja, het is idd een groot bedrijf, dus ook erg machtig. Zo machtig dat ze rechtzaken met regelmaat winnen, terwijl ze er erg slecht voor staan. wat is de belofte waar je van op de hoogte bent dan? en is die officieel? waar is het te lezen?
Ik heb hem bij e-plaza gekocht, ik hoop dat ik eronder uit kom en als nog een reward pack krijg. Ik had hem op een haar na bij media markt gekoopt. maar dat ging niet door omdat ie s`ochtends nog dicht was.
Man, iedereen die hem gewoon voor 26 April heeft gekocht krijgt een Reward pack!! Als ze dat nou gaan terugnemen, is dat voor hun een deuk in hun imago!!! Dat kunnen ze zichzelf niet aandoen... Het is juist heel slim van ze om ook diegene die de Xbox voor €299,- hebben gekocht een Reward pack te geven... Zoals jij al had gezegd Mond op mond reclame krijg je dan, niemand heeft dan iets tegen microsoft... En ze krijgen er een hele goeie naam door (en nog meer Xbox aanhangers)!! Ze verdienen het toch wel terug in de games en alle accesoires, die je koopt... Misschien maken ze nu al dikke winst op het hele gebeuren... Gratis reclame doordat ze in elk blad staan en internetsites... Dat scheelt hun ook weer miljoenen... Ze zijn gewoon goed bezig!!
Jonge jonge jonge kunnen jullie niet heel eventjes wat geduld opbrengen? Die reward pack komt er gewoon. Geruchten over die reward pack zijn 2x de kop in gedrukt door MS zelf
Re: hmm. uit welke grot kom jij? hehe rechtszaken kunnen ze winnen, maar imago niet terugwinnen onder de users...!!
Voor de mensen die echt heel erg hardleers zijn, en die nog niet begrijpen dat je gewoon dat reward pack krijgt: Hi Pim, Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. So long as you purchased the Xbox before the 26th of April you are eligible to apply for the reward pack. In order to claim your reward pack, just go to our website www.xbox.com then select your country. From there you will be able to go to the link for this offer and download the application form. Print if off and fill it in, specifying the games you require and then post it back to us with a copy of your proof of purchase. Please send only a copy of your receipt as we will be unable to return original receipts and you will need it should you ever require in warranty repair Once we receive your completed application form you can expect to receive your reward pack within 28 days We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again. Kind regards, The Xbox Customer Care Team.
Weet je wat het probleem is!! Wij Nederlanders zijn gewoon te verwend!!! Krijg je eindelijk eens een cadeautje, is het nog niet goed!!! Het moet een dag later binnenkomen, we hebben gewoon geen geduld... Zo reageren de meesten althans, koop gewoon alvast een ander leuk spel die Reward Pack komt vanzelf wel een keer binnen zeg ik maar... Als ze zeggen binnen 28 dagen moet je niet gelijk denken dat je het binnen 4 dagen krijgt, krijg je alleen maar koppijn van!!!
Ik had al ergens gelezen dat iemand die hem voor 299E gekocht had een mailtje van microsoft had ontvangen waarin stond dat ze hem z.s.m. de spellen en controller zouden toe sturen!
Ik snap niet wat hier mee bedoeld wordt: "Sorry, jouw serie nummer is automatisch ons eigendom geworden" En wat heeft dit te maken met het feit dat de winkelier zelf een lagere prijs vraagt? MS heeft daar helemaal niks mee te maken!
niet waar wat je zegt BounceMeister...... Winkels die de Xdoos al aanboden voor 299.00 krijgen wel degelijk compensatie van MS....door middel van gratis software (die de stores natuurlijk weer doorverkopen)
Ik zeg: Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing !!!