Smartfone c550 en c500

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 20 jul 2005.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo allemaal.

Ik zet deze thread op omdat ik zelf net een c550 heb gekocht. Leuk apparaatje, met zeer veel opties als je het mij vraagt. Ik zit zelf nu al met een aantal vragen die ik graag hier wil delen. Heb jij ze ook? Zet ze dan hier neer! :)

Ten eerste wil ik weten hoe het mogelijk is om met de mediaplayer filmpjes af te spelen met verschillende codecs. Xvid is een veel gebruikte codec, maar hoe installeer je deze? Ik las namelijk dat dit wel mogelijk is.

Ten tweede: als je een beetje zoekt op het web schijnen er veel vragen te zijn over TOMTOM (navigatieprogramma, routeplanner). Sommige versies schijnen niet te werken, andere weer wel. Voor ik er aan begin vind ik het handig om te weten of je hier nou per minuut voor betaald als je het gebruikt. Ik heb dit niet zo snel gevonden.

Iig, brand maar los en help elkaar als er vragen zijn.

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    TomTom is gewoon gratis in gebruik na aanschaf. Codecs kan je niet zomaar instelleren, dan moet je gewoon een XvidPlayer of DivX player zoeken (Google).

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    En die werken dan gewoon standaar op windows mobile? En dan is voor mij dus de grote vraag, hoe installeer je ze? Je moet ze volgens het boekje installeren via je pc. Weet jij een programma dat werkt voor xvid op mobile en hoe je die installeert?

Laatst bewerkt: 20 jul 2005

Deel Deze Pagina