hoe kun je die smiles van xbw.nl bijvoorbeeld naar msn toe krijgen om ze daar te kunnen gebruiken bij chatten. ik heb al geprobeert om ze op te slaan als.... en daarna te inporteren maar dan worden ze misvormt. en ze bewegen niet de godsmilie in elk geval kan dat ook nog of..... in elk geval kan iemand helpen???? please...
Dit klopt .... alleen deze doet het normaal: ....... als je veel smilies zoekt kun je hier terecht: MSN 6
Je kunt zelf geen bewegende (gif) smileys toevoegen, omdat deze dikwijls te groot zijn. De smileys mogen maximaal 16x16 zijn geloof ik.. Ik had laatst ook nog een site met echt monsterveel smileys! Ik zal de site zo ff voor je opzoeken! Gelukkig al snel gevonden: klik En idd.. je krijgt een stilstaand moment van de bewegende smiley die je toevoegt!
das wel nep idd in msn zes zitten toch wel die smiles die kunnen bewegen waarom kan je ze zelf niet laten bewegen?
Tjeh niet nep maar wel vaag.. maar ik denk dat zij daar wel hun redenen voor hebben.. Misschien zijn die bewegenden van msn ander formaat ofzo? ik weet het niet
Of er kunnen alleen .jpg's op.. Want dat deel wat je ziet als je een .gif invoegt is alleen 't eerste frame.