Dit spel word hooggeprezen! en er word zelfs gezegd dat ie beter word dan Gears of war! Een game, als promotie voor de Burger King, in Amerika voor 3,99 dollar te koop. hier een trailer: http://media.xbox360.ign.com/media/858/858064/vids_1.html of hij uitkomt in nederland is nog niet bekend.
wat vet voor 3.99 dollar bij burgerking te koop zoude ze in nederland ook moeten doen alleen dan bij een echte goede game zoals rainbow six vegas ofzo
Kap die denigrerende opmerkingen aub. :{ Apoc, wil je hier nog een aardige startpost van maken? Want ik heb eerlijk geen enkel idee wat Sneak King is. link
WAAAT!! dit spel gaat zeker ownen!! denk dat ik GoW en halo 3 meteen afbestel en dit spel er van in de plaats van ga kopen! geweldig gewoon!! natuurlijk niet -.-'' opzich is die wel grappig bedacht
Waarschijnlijk komt die niet in europa uit, en dit is een arcade game. Burgerking komt als het goed is met meer van dit soort spellen.
Nadat ik de trailer zag dacht ik dat je een pedofiel was die kinderen moest lokken met hamburgers en ze dan aanranden
Ik heb nog even wat onderzoek gedaan en Pocketbike Racer en Big Bumpin zijn ook spellen van burgerking die naar de 360 komen.
Haha, echt vet dat spelletje. Jammer dat het niet hier komt, we wonen namelijk in Europa. Voor een amerikaan is dat hetzelfde als Afrika.