Heb een paar vragen denk dat deze vragen al eens zijn gevraagd maar moet het effe snel weten 1. Als je @home hebt kun je dan over xbl 2. Is mxstream adsl basic snel genoeg voor xbl ben allang niet meer op het forum geweest voor te kijken naar nieuws omdat adsl kapot is daarom stel ik ze effe
Met @home zou ik het niet meer weten. Op het ene moment heb ik een upload van 14KB/s wat eigenlijk al te langzaam zou zijn voor XBL , en wanneer het druk begint te worden zakt de upload helemaal terug naar >5 KB/s. Ze laten je bij @home wel € 47,95 per maand betalen voor Breedband :
ik antwoord niet ik intwoord neeeeeeeeee neeeeee kut toch wel klik op zoeken (kijk daar rechts boven owwwwhhhh das mooi) en zoek naar je vraag "owhhhhhhh kan dat??" "Ja geweldig he techniek van tege woordig"
he ik nl als je dan antwoord spreek dan de warheid want met basic kan je wel on das 128 up en 758of 512 down
Ik heb @home en heb vandaag voor het eerst via live gespeeld, bij mij loopt het perfect, heb geen lag gezien en dat voice gedeelte functioneert erg goed!
Ik heb @home en kan gewoon connecten (heb 2 ip-adressen i.v.m. meedere pc's hier, dus doe via hub) en mijn upload zit rond de 400 Kb en download rond de 9000 kb (als ik het test via de xbox...)