Snel geld verdienen? Kan dat echt?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Q-Dancer, 17 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hey mensen, ik kwam net op deze site en als het echt waar is wat ze zeggen kan je hier tonnen mee verdienen in korte tijd. Wat denken jullie? Zou het echt zo makkelijk kunnen?
    Graag hoor ik jullie meningen:)

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    onzin joh, gewoon negeren

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ten eerste moet je natuurlijk al weten dat het nooit zo makkelijk gaat. (Wat het systeem ook is.) We leven niet in een sprookjeswereld, en geld komt niet uit de lucht vallen.

Verder is dit gewoon een ordinaire kettingbrief. Ik zou me er persoonlijk niet mee bezig houden...

4. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een beetje fake, de enigste die er rijk van worden zijn hun zelf.
    Maar het is natuurlijk wel verleidelijk, je kan het proberen.

En als het echt zo werkt als ze daar zeggen, dan zou iedereen dat toch wel doen?

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik citeer een ervaring van een van hun 'klanten':

Hmm...:confused: wat moeten we hier nu van denken?

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom zou ik 't juist niet doen, zie Eckie's post :).

Nou, probeer 't maar..

7. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Haha, het is niet zo dat het mijn intentie was om dit te gaan proberen maar ik vond het een opmerkelijke site en daarom ben ik benieuwd naar jullie reacties hier op. Misschien zijn er wel mensen hier die dit een x hebben geprobeerd..who knows...

Het is dus gewoon pure interesse

8. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kind8)

9. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hij moet btw zo: Wie niet waagt wie niet wint, wie niet n*ukt mastrubeerd.

Aniway, back ontoppic:cool:

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, tis idd erg verleidelijk, maar aan de andere kant, als 't zo makkelijk is zouden er echt wel veel meer mensen rijk zijn en zouden veel meer mensen hierover weten.

Dus probeer jezelf tegen te houden :9.

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het klinkt inderdaad verleidelijk, en als je die 20 euro kan missen om er achter te komen dat het niet werkt zou je het misschien wel moeten proberen. Hier even de valkuilen die natuurlijk niet worden uitgelicht:

1 - Is het in de eerste plaats geen oplichterij? Voor hetzelfde geld krijg je helemaal niets en ben je je 20 euro kwijt.
    2 - Je moet geloven in de eerlijkheid van een heleboel onbekende mensen. (Wat ik sowieso nooit zou doen. :cool:) Als iemand namelijk 'per ongeluk' jouw naam uit de kettingbrief (wat het wel is) verwijdert kan je naar je geld fluiten.
    3 - Je moet wat stukjes waardeloze informatie gaan verkopen. Bedenk wel dat je voor elke 5 euro die je verdient iemand zo gek moet maken om die 5 euro te betalen voor informatie over adverteren op internet o.i.d. :confused:
    4 - Is er iemand die de berekening op hun site kan volgen? Ik heb nu even geen zin om me er in te verdiepen maar volgens mij klopt er echt helemaal geen kont van.

Punt blijft dat je slechts 20 euro uitgeeft, en dat je na het verkopen van 4 van die rapporten quitte speelt.

Tot slot zorgen al die ontzettend loze uitspraken op die site al dat ik er nieteens over nadenk om het te gaan doen.
    Jaja... lekkere redenatie |:-

12. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok die kende ik nog niet.

Is dit niks voor je? www.gezondverdienen.com

13. coolnhl

coolnhl Heads UP!

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je de Piramiede spellen?

Dit is zoiets!

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat is illigaal!!

hoe dan ook, je kan een leuk zakcentje verdienen door e-mails te lezen en ook je vrienden via jhluw aant te melden...
    ik kan je enkele voorbeelden geven (via PM<----) en om het even duidelijk te maken, als je er veel voordoet, kan je veel verdienen..
    ik heb al zo`n 150 euro (inc kliks/testnet) verdient en dus uitbetaalt gekregen..

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, jongens, jongens, ik heb een veel beter idee.

Ga je bloed verkopen 8).
    Jazeker je bloed, daar kun je veel geld mee verdienen en dan tap je elke 3 maanden een litertje bloed af in het desbetreffende ziekenhuis.

Geld, betrouwbaarheid en succes gegarandeerd.

Wheeeeeeeeeeeeeeee.

16. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Van de 500.000 miljonairs in de Verenigde Staten is 1 op de 5 dat geworden dankzij dit systeem. Sterker nog, elke dag komen er dankzij MLM 45 miljonairs bij.

hahah 1 op de 5 en 45 per dag....wie gelooft dit nou...

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hey mensen,
    Errug leuk om al jullie reacties te lezen, en idd: van wat er op die site staat klopt 98% van geen kant. Die dingen die Eckie al noemde zijn precies mijn gedachten dus voor de mensen die het zouden willen proberen: doe geen moeite en vraag meteen naar mijn rekeningnummer waar je die 20 euro dan heen kan storten, dan ben je het ook kwijt ;)

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol bloedverkopen kan enkel in de US

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, verkoop jij rapporten dan?:+

20. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Oplichterij, het is echt al n oude truc.

Maar weet iemand, of je op n lijst geplaatst wordt en iedereen gewoon doorstuurd, of dat je zelf maar moet zien hoe je ze verkoopt?

En verder is het echt gewoon vertrouwen op de domheid van mensen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina