1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] snelheid testen

Discussie in 'Games' gestart door TheOne2000, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees hier veel over het testen van je snelheid van live, ik kan dit nergens vinden, kan iemand mij in de juiste richting wijzen

    tevens voor mensen die nog geen ip weten te verkrijgen, ik heb nu een router gekocht van edimax en deze werkt perfect met live
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    The first step is to make sure your computer, modem, router and Xbox are connected correctly.

    1)Go to the dashboard and run the troubleshooter from the Network Settings menu (select Connect and hit the A button).
    You will see 4 green circles, indicating that everything is connected successfully (4th test shows "Connected to Xbox Live").
    2)After the 4 tests complete, to see the diagnostic screen select the Y button.

    If the diagnostic screen shows zero upload speed, zero download speed and 100% packet loss, your router might require additional configuration.


    je moet dan wel xbox live op je dashboard heben staan
     
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat staat hier ja. Sinds wanneer belonen we dat niet meer met een slotje? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina