Ik heb weer eens een probleem. Ik word de laatste paar weken niet meer door gelinkt. Als ik op een simpele link klik als www.google.com Komt er wel het kader maar in het midden zie ik nog steeds de oude site. Ik kan er wel komen door snelkoppeling kopieren en dat in mijn adres balk te zetten, maar zo hoort het natuurlijk niet. Iemand die een oplossing weet? Ik draai op windows 98' en IE6.
Dat heb ik ook eens gehad. Bij mij lag het aan de pop-up blocker van Google. Heb het niet kunnen oplossen, ook niet na het verwijderen van de Google-toolbar. Ik weet zeker dat het daar bij mij aanlag omdat dat ik er voor het installeren ervan geen last van had. Heb je een toolbar geinstalleerd met pop-up blocker? Je zou kunnen kiezen om: -of een andere browser te pakken. -of IE6 opnieuw te installeren.
@ BeZaX: Gisteren nog gescand @ ElG: Ik probeer hem nog eens te installeren. Heb namelijk ook wel eens een pop up blocker gehad. EDIT: Helpt niet. Weet iemand anders nog een goeie browser?
Mozilla Firefox, of MyIE2. maarja probeer die browsers maar eens te krijgen als je geen sites kunt bezoeken met IE6
Ik kan wel site's bezoeken ik kan alleen niet koppelingenen openen. En ik ga eens opzoek naar die 2. EDIT: Thnx guys ik heb nu Fire fox. Voelt wel leeg aan trouwens.
Nee ik heb nu Fire fox. Maar als ik nu vanaf mijn MSN naar mijn hotmail wilt gaan opent hij vanzelf IE. Kan ik daar wat aan doen?
Bij IE kan je instellen dat hij altijd de standaard browser is. Bij opties-->Programma's en dan staat dat onderaan aangevinkt; vinkje ff weghalen dus.
Firefox instellen als standaard !!! En firefox voelt wel niet leeg aan e toch niet als je er skins op zet