Snelste tijden Sega GT 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reapox, 3 jan 2003.

  1. Reapox

    Reapox Game Guru

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Noteer hier je snelste tijden en met welke auto van Sega GT 2002. Kunnen we een kleine competitie houden met tijden.

    Gebruik wel alleen de banen die bij Time Attack beschikbaar zijn !

    Ik ga nu racen en even wat tijden neerzetten....

    AUB wel eerlijk met de tijden, niet er ff stiekem een seconde vanaf halen of zo =(
     
  2. Reapox

    Reapox Game Guru

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden

    De banen zijn in Time Attack gereden.

    Auto : Ford GT Concept 2002

    Iron City Circuit :
    01'14"595

    Green Castle Pass :
    00'57"980

    Wild Country Circuit :
    01'50"911

    Sun Orchard Park :
    nnb

    Falcon Wing Circuit :
    00'42"037

    Wie is er sneller ?

    ;)
     
  3. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een strak plan !!! Ik heb nu de tijden niet bij me, maar ik was al bezig met wat Time Attack testjes :)

    Wat ik nu aan het doen ben is kijken hoe verschillende auto's van elkaar verschillen qua tijd. Eerst pak ik een Honda Civic Type R en dit tijd save ik als ghost. Pak daarna dezelfde auto, maar dan licht getuned en dan kijken of de tijd verbeterd wordt (met de ghost geladen). Daarna de volgende Honda (Integra Type R) en daarmee doe ik hetzelfde met de snelste ghost. Nu van de Honda NSX bij Subaru terecht gekomen en zo ga ik verder :) Dit alles op 1 circuit (ik geloof Falcon Wing Circuit) en ik zit nu rond de 48 seconden (uit mijn hoofd). Heb wel al de Ford GT met 700+ pk klaar staan ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  4. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel tof als we een competitie beginnen! moeten we alleen wel allemaal dezelfde auto nemen, anders is het lastig vergelijken.. :cool:
     
  5. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Wat is de beste auto die ik als eerst koop?
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou toyota celica kopen of honda s600..
     
  7. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je die tijden gemakkelijk zien??? of moet je gewoon racen en dan je tijden opschrijven????, k ben trouwens nu bezig om alle auto's te kunnen krijgen (heb er wel een paar gemist), k heb er nu ongeveer 80
     
  8. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, zo'n competitie. Ik doe wel mee. Maar welke auto nemen we?
     
  9. Reapox

    Reapox Game Guru

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gereden met de Ford GT Concept (Die gele met zwarte strepen die je kunt kopen voor 150.000,-), deze heeft (uit mijn hoofd) bij mij 850 PK. Hij is volledig getuned. Het is misschien wel leuk om elke week of elke 2 weken een auto af te spreken via het forum en dan aan het einde van die periode kijken wie het snelst was (wel allemaal eerlijk natuurlijk, fotobewijs is het beste denk ik, maar gewoon tijden noteren mag ook).

    Ik heb de tijden in Time Attack gereden, want daar krijg je tenminste altijd dezelfde versie van een baan. Bij gewone wedstrijden krijg je telkens een andere versie van dezelfde baan.

    Ik heb nu mijn tijden op het forum staan (zie 1e reply boven). Als we nu eens zeggen dat op vrijdag 10 januari we even een onofficiële prijsuitrijking houden?

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  10. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed.. welke auto nemen we? liefst niet zo'n dure, want ik heb nog niet zoveel geld :eek: en ongetuned uiteraard dat is het meest eerlijk! :cool:

    edit: ik ga er nu meteen ff wat geld bij racen.. tot zo!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  11. Reapox

    Reapox Game Guru

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongetuned is niet leuk... Moet juist een echte uitdaging zijn om de beste tijd neer te zetten. En je hebt altijd mensen die de auto dan tóch een beetje tunen en dan zeggen dat de auto origineel is.....

    Mij maakt het niet veel uit welke auto we nemen, ik heb genoeg geld verdiend en heb al een aardig arsenaal aan snelheidsmonsters.

    Ik stel voor om eerst mijn tijden maar eens te verbeteren (zie bovenaan). En anders zet maar een nieuwe uitdaging neer voor een andere auto, zodat iemand die kan gaan verbeteren. Zolang je er maar wel duidelijk bijzet welke auto + aantal pk's en welke baan je gereden hebt in Time Attack.

    Challenge me.

    (het mooiste zou zijn als we Ghost Cars via internet naar elkaar toe zouden kunnen sturen..... Mister Bill, verzin dat eens snel)

    Ik kom morgen weer terug om te kijken naar de tijden.

    PS heeft iemand nog meer ideeën voor competities met andere games? Ik heb:
    - Dead or Alive 3 (meeste kills in survival?)
    - Unreal Championship (C U on Xbox Live)
    - Sega GT 2002 (tijdritten!)
    - Rallisport Challenge (ook goed voor tijdritten)
    - Munch's Odyssee (dit is de echt een spel wat je REMIE moet spelen)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  12. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    kan met moto gp maar die heb je niet.. misschien dat ik binnenkort uc, maar dat moet ik nog ff afwachten..

    schakel jij trouwens zelf met sega gt? ik wel.. ben wel minder snel dan, maar ik vind het wel leuker :cool:
     
  13. Animus-X

    Animus-X Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook mee!!!
    Heb SEGA GT alleen pas 1x keer gespeeld :mad:
    Ik ga nu flink veel oefenen, hoe lang duurt het alleen tot je die Ford hebt??
     
  14. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    k had nog nooit gezien dat er een time attack mode was, maar count me in!!!!!!!!!!!!!! ga zometeen proberen om je tijden te verslaan met m'n gt concept, trouwens de lotus exige is ook een hele vette wagen, die van mij is volledig getuned, en toen heb de boost power op ongeveer 1/4 gezet zodat de banden minder spinnen in z'n 2, heeft 345 pk en weegt iets van 455 kg:9

    ****IS ER NIEMAND DIE FALCON WING B HEEFT BEHALVE IK??????****
     
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Tis een Honda S2000... :p
    Ow ja, Count me in!
    Ik heb volgens mij al goede tijden maar ik heb ze nu dus niet voor me.. kzal ff kijken!
    Ik heb een leuke garage (lotus exige, ford gt concept, toyota supra >600pk, enz....)

    OW ja, alle hulpmiddelen (TCS enz..) AAN of UIT? Ik post morgen mijn tijden.
     
  16. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er in Sega GT2002 ook een S2000 ? Mmm, misschien heb ik dan nog niet goed gekeken. Bij TimeAttack kom ik hem echter niet tegen of je moet hem dan via Garage kunnen laden. De Honda S600 bestaat trouwens ook, echter gaat het hier om een oud Honda model. Dit is 1 van de auto's die je in het begin van het spel kunt kiezen (met het weinige geld dat je hebt).

    Wat we kunnen doen is wel een beperking maken (qua auto) met de auto's die je bij Time Attack standaard kunt kiezen. Het gaat hier dan om een standaard snelle auto die je dan licht kan tunen. En dan mag je dus niet de garage kiezen, want dan zou ik mijn Ford GT kunnen gebruiken terwijl iemand anders (die net is begonnen met het spel) deze nog niet kan gebruiken omdat hij deze nog niet heeft. Misschien een idee ?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    dat vind ik een stom nadeel van het spel, in time attack kan je niet alle auto's kiezen die je in gt mode wel kan kiezen...

    Ik zie bij je naam trouwens vtec staan, heb je er 1tje, ben ook aan het twijfelen om er 1tje te kopen (over een tijdje dan)....
    Die seat bij mijn naam is namelijk van mijn vader en niet van mij... :{
     
  18. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is id een nadeel dat je niet alle auto's kunt gebruiken, maar dat hebben ze vast bewust gedaan. Op die manier ga je ook snel de andere gedeeltes van het spel gebruiken om uiteindelijk toch voor een mooie bolide te kunnen kiezen :)

    Ik heb id een VTec gehad (Civic VTi), echter rij ik nu in een Subaru Impreza Plus GTT :) Zo'n Seat is ook lekker snel. Wat voor motor heeft ie ? Voor de Sub heb ik een VW Golf IV GTI gehad met ongeveer 200pk. Seat gebruikt vaak dezelfde motor.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  19. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Stoplichtsprintje? ik zorg wel dat ik mijn vaders auto meekrijg... :D
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, red hij toch niet tenzij hij hem extra getuned heeft. Wat voor motor en hoeveel pk ?
     

Deel Deze Pagina