Hey, Ben op zoek naar de volgende snes games: Mega man X Secret of mana Secret of evermore Chrono trigger Super metroid Super mario world Super mario allstars Donkey kong Country Zelda:link to the past Super mario world:yoshi,s island Killer instinct Final Fight Lemmings Lufia Kirby superstar Gradius 3 Heb je nog 1 van deze games liggen en doe je er niks mee,laat het me weten!
Heb helaas geen converter voor US games,en FF3 is niet echt mijn ding. Toevallig geen andere games liggen. Tevens een schopje.
Converters heb ik genoeg. Helaas heb ik die andere games niet meer. Had ze bijna allemaal, maar heb ze een half jaar geleden op eBay verkocht. Heb trouwens ook nog Secret of Mana NTSC liggen als je daar interesse in hebt. Alles natuurlijk helemaal compleet en origineel.
Mocht je zo een converter willen verkopen lemme know. Stuur me dan graag een PM,doe deze even op slot heb een nieuwe thread aangemaakt (i.v.m het ook nog eens kapotgaan van me snes,geen beeld meer) : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3138299#post3138299