*Snik* m'n xbox-je??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XiroKe, 18 okt 2002.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hey,

Vanochtend toen ik m'n XBOX opstarte (met Halo) kreeg ik alleen een zwart scherm te zien nadat hij bezig was met laden. Toen haalde ik de disc maar uit de drive maar in plaats van dat hij naar dat scherm gaat met 'music' etc. kreeg ik nu nog een zwart scherm met het XBOX Logo erop. Dus toen heb ik hem maar uitgezet en opnieuw gestart maar de laadtijden zijn opeens een stuk langer en soms blijft hij in een stuk van de game een paar tellen hangen.

Misschien dat hij het nu wel doet, ik heb het alleen met Halo 5 minuten geprobeerd. Maar hebben anderen dit ook wel eens? :confused:

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm....Die van mij had wel vergelijkbare kuren. Vastloperts en langere laadtijden en zo. Heb heb laten fiksen en sindsdien doet ie het nagenoeg perfekt. Is waarschijnlijk de DVD-drive.

3. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Waar heb je hem laten repareren dan?

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hey,

Je kan de XBOX CUSTOMER CARE bellen , en jouw probleem mede delen , en ook melden dat je hem natuurlijk gefixed wil hebben.

het nr wat ik kon vinden op Xbox.nl : 0800 023 3894.

je krijgt dan als het goed is een LEGE doos thuisgestuurd waarin je veilig je Xbox kan opsturen naar Microsoft die hem weer maakt en terugstuurd ,

Als je memorycard hebt kan je beter even back-upje maken van je Save Games,

De meeste mensen van het Forum die de Xbox hadden laten maken kregen hem weer terug in zo'n 4 dagen

Veel Succes met je Xbox laten maken .

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Thanks! :D

Jammer dat hij nou net nu kapot gaat, dan word Deathrow op Maandag ofzo bezorgd kan ik hem nog niet spelen. :'-(

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ze zijn best snel met repareren als ze het probleem vinden dus als je nu belt dan zal het niet zo lang duren denk ik bij mij duurde het de eerste keer 3 dagen en de 2e keer 5 dagen (ik had een ander probleem als jij ik kreeg een groen scherm waarop stand dat ik M$ moest bellen)

7. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel opvallend hoeveel Xboxen kapot gaan hé ? Zeker van de eerste lading. Misschien interessant om eens een poll over te houden. Zo van :

A: M'n Xbox werkt perfekt. Lekker pûh.

B: M'n Xbox heeeft wel eens kuren maar ik laat hem niet repareren. Zal wel normaal zijn.

C: M'n Xbox deed het niet goed dus ik heb hem laten repareren en nu doet ie het perfekt.

D: M'n Xbox is na reparatie weer een of zelfs meerdere keren kaduuk gegaan.

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    volgens mij is er niet een Hoog percentage kapotte xboxen hoor ..

ik hoor het Af en Toe op het forum , dit is weer de eerste die ik hoor sinds weken ..
    en je kan er ook cijfers bij halen dat het heel normaal is voor Console/Pc probleempjes heeft en laat maken . . . het is niet abnormaal veel . .

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Hm. De PS2 had in hed begin ook veel kinderziektes maar de GC volgens mij niet. Ik vind niet dat je een Xbox kunt vergelijken met een PC. Hij is wel gebaseerd op PC techniek maar ik vind dat een console het perfekt moet doen. Je hoort sommige mensen zeggen dat het niet erg is als ie af en toe crasht of andere probs heeft maar mijn PS2 en m'n GC hebben dat niet. M'n Xbox na reparatie trouwens ook niet meer. Toch heb ik hier de afgelopen maanden erg veel mensen gehoord over problemen met hun Xboxen. Er zit gewoon meer in wat stuk kan dan een PS2/GC volgens mij....

10. SnipeR nr 1

SnipeR nr 1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen klagen ook niet als hun XBox goed werkt!!!!!

11. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    ? Stijn, er gaan niet zoveel Xboxen kapot, als er een stuk gaat wordt die gewoon gratis gerepareerd. Dat heeft MS goed gedaan. Over dattie krassen op DVD's zou maken hoor je toch ook niemand meer over? Hoe durf je de Xbox te beledigen!?8) Nou je hebt er zelf ook een dus zie ik het door de vingers...]:-

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    TIP: zorg dat je xbox (alleen je xbox zelf hoeft mee) klaar staat als de koerier komt vraag of die 1 minuut wacht doe hem in de doos en geef hem gelijk weer mee.

edit: voor alle duidelijkheid de hem in deze zin is de xbox niet de koerier, niet dat je die koerier in de doos gaat stoppen he.

Laatst bewerkt: 18 okt 2002
  13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, okay. *Denkt dat hij het begrijpt..* ;)

14. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    toen mijne de eerste keer opgehaald werd zij de koerier: zeker weer een xbox als je hem ff haalt dan neem ik hem meteen weer mee. ik d8 toen gaan er zeker wel veel kapot als ie dat al zegt
    de 2e keer dat ie opgehaald werd gaf hij de doos af dus ik na 15 min bellen en na een half uurtje stond er al iemand om hem op te halen.

15. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik bij deze afkloppen dat ik tot nu toe nog geen problemen heb gehad met mijn boxie?

16. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik ook maar ff...

17. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is die al een paar keer vastgelopen (4/5 keer). En hij maakt ook soms onder het spelen of onder het laden het geluid alsof de dvd drive even stopt en dan weeer verder gaat hebben meer mensen dat?

Deel Deze Pagina